Topul alimentelor benefice pentru creier, care îmbunătăţesc abilităţile de învăţare

Topul alimentelor benefice pentru creier, care îmbunătăţesc abilităţile de învăţare

Topul alimentelor benefice creierulu. FOTO Arhivă

Afinele, ceaiul verde şi ciocolata sunt doar câteva dintre alimentele care îmbunătăţesc funcţiile cognitive, stimulând concentrarea şi memoria. Multe dintre acestea sunt extrem de benefice organismului, protejându-l chiar împotriva cancerului, a bolilor de inimă şi a demenţei.

Ştiri pe aceeaşi temă

A început anul univeristar, iar studenţii încep să se preocupe de cursuri şi examene. Dacă sunteţi genul care lasă greul pentru perioada sesiunii, ar trebui să luaţi în calcul câteva măsuri de îmbunătăţire a abilităţilor de învăţare. Printre acestea se numără şi consumul câtorva alimente benefice creierului, scrie, spoonuniversity.com.

Afine

Nu numai că aceste fructe mici de culoare albastră protejează organismul împotriva cancerului, a bolilor de inimă şi a demenţei, dar s-a dovedit şi că stimulează concentrarea şi memoria. Afinele contin antioxidanţi care stimuleaza fluxul de sânge şi oxigen către creier.

Ceai verde

Ceaiul verde conţine un ingredient foarte important, despre care se ştie că sporeşte liniştea şi eliberează lent cofeină în corp. Astfel nu veţi simţi nervozitate, în schimb veţi observa o creştere uşoară şi stabilă a energiei, starea potrivită pentru o noapte lungă de studiu.

Ciocolata neagră

Ciocolata neagră creşte circulaţia sângelui în creier, eliberând endorfinele în organism. Acestea vă oferă o stare de bine, potrivită pentru a începe în forţă un nou capitol.

Avocado

Avocado este bogat în fibre, proteine, vitaminele A, B, C, E şi K. De asemenea, conţine cantităţi importante de acid folic, esenţial pentru funcţia cognitivă, memorie şi sănătatea generală a creierului.

Frunze verzi

Salatele, varza şi tot ce înseamnă frunze verzi sunt alimente capabile să ne păstreze sănătoşi, concentraţi şi mai atenţi. De asemenea, ele pot îmbunătăţi memoria pe terman scurt şi lung, fiind foarte bogate în vitamina K, acid folic, calciu şi fibre.

Peşte gras

Peştele gras, cum ar fi somonul, păstrăvul, macroul şi heringul, conţine niveluri ridicate de acizi graşi Omega 3, care îmbunătăţesc funcţiile cognitive şi sănătatea creierului. Acizii graşi ţintesc zonele creierului care sunt legate de memorie, luarea deciziilor şi percepţia senzorială, ceea ce face ca peştele să fie unul dintre cele mai bune alimente pentru creier.

Seminţe de in

Seminţele de in sunt extrem de bogate în Omega-3, fibre, proteine ​​şi vitamina B1, toate acestea fiind esenţiale pentru dezvoltarea şi funcţionarea creierului. Acest super-aliment poate fi adăugat în iaurt, cereale, salată şi multe altele.

Te-ar putea interesa şi:

Care sunt cele mai sănătoase alimente în 2017, potrivit nutriţioniştilor

 

 

citeste totul despre: