Noua gamă Renault Megane, oficial în România

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Sub motto-ul "Practical gets beautiful", Renault a lansat în România facelift-ul modelului Megane, alături de un nou concept de showroom, botezat Renault Store.

Compacta din Hexagon se aliniază astfel filosofiei de design impusă în cadrul portofoliului Renault de modelele Clio şi Captur, elementul distinctiv fiind sigla Renault supradimensionată, amplasată pe o suprafaţă glossy black, ce oferă modelelor un plus de dinamism şi expresivitate. Nici capitolul tehnologie nu a fost ignorat, noul Megane integrând sisteme precum Renault R-Link (sistem care integrează toate funcţiile multimedia – sistem de navigaţie, radio, telefonie şi audio streaming) şi Visio System® (camere de luat vederi amplasate strategic pentru a semnala obstacole prin declanşarea unor semnale de atenţionare în cazul depăşirii marcajelor albe şi faruri de întâlnire care sunt acţionate automat pentru o participare optimă la trafic).

Din gama de motorizări, se fac remarcate propulsoarele Energy TCe 130 şi Energy dCi 130. Cel dintâi poate fi cuplat unei transmisii automate cu dublu ambreiaj EDC (Efficient Dual Clutch), consumul mixt atingând impresionanta valoare de 5.6 litri / 100 kilometri.

”Renault s-a schimbat şi continuă să evolueze. Povestea a început în 2009, odată cu definirea
noii viziuni de marcă, ce poartă semnătura « Drive the Change ». Una din axele principale ale
acestei viziuni este noua strategie de design, al cărei limbaj stilistic se articulează în jurul
universului emoţional : simplu şi senzual. Acum, este rândul Megane să adopte noua identitate
de design, ceea ce potenţează capitalul de seducţie a modelului. ", a precizat Thomas Dubruel,
Director General Renault Commercial Roumanie.

Preţurile pentru Megane încep de la 14.100 € cu TVA inclus (versiunea Pro 1,6 110 CP) şi pot ajunge la 21.500 € cu TVA inclus (GT Line Energy 1,6 dCi 130 CP).

Clienţii care vor achiziţiona prin programul Rabla 2014 pot cumpăra noul Megane cu un preţ de
intrare de 10.150 € TVA inclus, calculat ţinând cont de contravaloarea unui tichet
Rabla în noul program şi de avantajul comercial acordat de Renault clienţilor ce vor opta
pentru acest model.

Renault Store

Conceptul Renault Store propune o abordare personalizată şi un parcurs intuitiv al clientului. Introducerea în universul Renault se realizează încă de la intrarea în showroom, prin prezentarea echipelor de vânzări.

Pe masură ce avansează, clienţii au contact direct cu modelele din gama Renault, expuse în cadrul unor zone tematice definitorii (Pasiune, Vehicule Electrice, Pro+) şi valorizate de un decor şi un mobilier modern.

Barul de marca cu acces nelimitat la reţeaua Wi-Fi este dotat cu tablete Ipad şi completează eficient oferta comerciala, prin facilitarea accesului la infomaţii despre produse. În plus, clientul îşi poate defini vehiculul accesând configuratorul 3D, conectat la platforma online My Renault. Acesta îi va oferi o imagine fidelă, în timp real, asupra tuturor modificarilor şi opţiunilor aduse modelului, atât la interior, cât şi la exterior.


Nu în ultimul rând, consilierii Renault din service şi asistenţii de vânzări sunt disponibili pentru a oferi informaţiile tehnice complete pe tot parcursul ciclului de achiziţie şi de întreţinere a autovehiculelor Renault.

"Renault Store reprezintă un nou concept de showroom ce depăşeşte limitele unui simplu spaţiu de vânzare a maşinilor. Renault Store se identifică ca o soluţie modernă şi eficienţa, care pune în valoare noua gamă Renault şi totodată răspunde nevoilor şi cerinţelor clienţilor noştri". a afirmat acelaşi Thomas Dubruel.

Renault Store debutează în România cu showroomul pilot Meridian Vest din Bucureşti, urmând ca expansiunea la nivelul întregii reţelele de agenţi autorizaţi Renault să se realizeze gradual.

Auto



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite