Audi A6 facelift promite mai multă tehnologie şi mai multă economie

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Farurile mai agresive ale lui A6 anunta intentiile acestuia la adresa rivalilor sai. Faceliftul aduce cu el mai multe gadget-uri si propulsoare Euro6

Vine toamna, se apropie si salonul de la Paris, iar lumea auto incepe incet incet sa explodeze cu modele noi, modele cu facelift, modele renascute (precum noul MX-5). In curtea celor de la Audi, un facelift pentru ultra-popularul A6, o limuzina premium care se lupta in fiecare zi cu BMW Seria 5 si Mercedes-Benz Clasa E, este un eveniment foarte important.

Audi A6 este la a 4-a generatie, istoria sa incepand acum 20 de ani cu modelul C4. Inca de la lansarea acestuia, lumea a observat cat de echilibrata si bine finisata poate sa fie aceasta masina iar lucrurile nu s-au schimbat foarte mult de atunci. Doar ca acum nu avem un model nou, ci pur si simplu un facelift, sau o restilizare a generatiei actuale de A6, numit C7. Faceliftul nu este doar pentru modelul de baza, ci si pentru versiunile Allroad, S6 si RS6 – adica exact strategia pe care au utilizat-o si acum cateva luni cand au lansat faceliftul pentru A7.

image

Dar sa trecem la ce este nou pe A6. In primul rand, nicio schimbare nu este foarte evidenta. Restilizarea a fost una subtila si include o grila modificata, faruri si stopuri modificate, spoilere usor redesenate si posibilitatea de-a comanda farurile cu LED sau LED matrix.

La interior gasim niste materiale noi si cateva culori noi, ceea ce este normal la practic orice facelift aplicat in lumea auto. Si da, interiorul lui A6 ramane unul din cele mai superb executate din intreaga industrie. Iar acum are si scaune fata ventilate cu functie de masaj, alaturi de o interfata multimedia MMI bazata pe o placa video Nvidia.

image

Sub capota sa, Audi A6 facelift s-a aliniat miscarii Euro 6 cu propulsoarele sale TFSI si TDI. Exista acum si o versiune eco atat pe benzina cat si diesel, mai exact un 1.8 TFSI ultra si un 2.0 TDI ultra, acesta din urma avand 150cp la numai 109 gr/km de CO2. Ambele versiuni ultra vin echipate cu o transmisie S tronic modificata.

A fost modificat si motorul TDI de 3.0 litri, care in versiunea sa V6 bi-turbo produce nu mai putin de 346cp, ajutati sa ajunga pe asfalt de o transmisie automata cu 8 trepte.

Cat despre versiunile S6, S6 Avant si RS6, acestea raman pregatite sa manance km pe autostrada sau sa te distreze pe circuit, in functie de starea ta de spirit. V8-ul biturbo de 4.0 litri si 450cp al lui S6 propulseaza masina catre 100km/h in numai 4.4 secunde (berlina) sau 4.6 secunde (break). Varful gamei ramane superbul RS6, care se foloseste de acelasi motor V8 biturbo, insa in cazul acesta puterea a urcat pana la 560cp iar sprintul 0-100 a scazut la 3.9 secunde.

image

Urmariti linkul pentru mai multe imagini cu versiunile restilizate de A6, S6, S6 Avant, RS6 si Allroad.

Auto



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite