Peste patru milioane şi jumătate de telespectatori s-au uitat la „Românii au talent“
0„Suleyman Magnificul“ îi învingea fără drept de apel pe românii pasionaţi de gătit în serile de marţi, când concura cu „MasterChef“, dar capitulează în faţa românilor cu talent. Show-ul de la Pro TV a fost vineri seara lider de audienţă pe toate targeturile, la mare distanţă de Kanal D, situat pe locul al doilea.
„Românii au talent“ a condus pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial. La nivelul întregii ţări, programul a fost urmărit de 4.670.000 de telespectatori (25,3 puncte de rating şi 44,2% share) şi a avut un vârf de audienţă de aproape şase milioane de telespectatori în minutul de aur, la 22.09.
Serialul turcesc de la Kanal D a ocupat locul al doilea, fiind urmărit de 1.330.000 de telespectatori din toată ţara (rating de 7,2 puncte şi 12,6% cotă de piaţă), iar Antena 1 a completat podiumul cu 3,1 puncte de rating şi 5,3% cotă de piaţă (570.000 de oameni).
Şi publicul din oraşe a optat pentru românii talentaţi. Pro TV a condus la nivel urban, iar show-ul a fost urmărit, în medie, pe minut, de 2.340.000 de telespectatori din marile oraşe (23,0 puncte şi 41,9% cotă de piaţă). „Suleyman Magnificul – Sub domnia iubirii“ a avut 824.000 de privitori, în medie, pe minut, iar Antena 1 a încheiat topul audienţelor cu 3,3 puncte de rating şi 6,0% cotă de piaţă (335.000 de telespectatori).