Peste patru milioane şi jumătate de telespectatori s-au uitat la „Românii au talent“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

„Suleyman Magnificul“ îi învingea fără drept de apel pe românii pasionaţi de gătit în serile de marţi, când concura cu „MasterChef“, dar capitulează în faţa românilor cu talent. Show-ul de la Pro TV a fost vineri seara lider de audienţă pe toate targeturile, la mare distanţă de Kanal D, situat pe locul al doilea.

„Românii au talent“ a condus pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial. La nivelul întregii ţări, programul a fost urmărit de 4.670.000 de telespectatori (25,3 puncte de rating şi 44,2% share) şi a avut un vârf de audienţă de aproape şase milioane de telespectatori în minutul de aur, la 22.09.

Serialul turcesc de la Kanal D a ocupat locul al doilea, fiind urmărit de 1.330.000 de telespectatori din toată ţara (rating de 7,2 puncte şi 12,6% cotă de piaţă), iar Antena 1 a completat podiumul cu 3,1 puncte de rating şi 5,3% cotă de piaţă (570.000 de oameni).

Şi publicul din oraşe a optat pentru românii talentaţi. Pro TV a condus la nivel urban, iar show-ul a fost urmărit, în medie, pe minut, de 2.340.000 de telespectatori din marile oraşe (23,0 puncte şi 41,9% cotă de piaţă). „Suleyman Magnificul – Sub domnia iubirii“ a avut 824.000 de privitori, în medie, pe minut, iar Antena 1 a încheiat topul audienţelor cu 3,3 puncte de rating şi 6,0% cotă de piaţă (335.000 de telespectatori).

Fie că a fost vorba de numere de dresură, de demonstraţii de dans la bară, beatboxing sau acrobaţie, românii talentaţi au cucerit încă o dată publicul, vineri seara.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite