Finala „MasterChef“: cum a ieşit din lupta pentru audienţe cu show-urile târzii de la Kanal D şi Antena 1

Finala „MasterChef“: cum a ieşit din lupta pentru audienţe cu show-urile târzii de la Kanal D şi Antena 1

Răzvan Exargu, Samuel Le Torriellec şi Liviu Popescu sunt cei trei chefi de la Pro TV FOTO Pro TV

Luni seară, marea finală „MasterChef“ de la Pro TV a reuşit să iasă pe primul loc în audienţe doar pe publicul comercial.

Ştiri pe aceeaşi temă

Finala „MasterChef“, câştigată de Robert Petrescu, un medic stomatolog în vârstă de 32 de ani, s-a clasat pe locul al doilea în topul audienţelor,  la nivel naţional şi urban,  fiind lăsată în urmă de Kanal D, care pe cea mai mare parte a intervalului de difuzare al show-ului culinar (22.50 – 00.50) a difuzat emisiunea „Wowbiz“. Pro TV a ieşit victorios aseară doar pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, arată Pagina de Media.
 
La nivel naţional, „MasterChef“ a fost urmărit în medie de 600.000 de români în fiecare minut, ocupând locul al doilea după Kanal D, care a avut 900.000 de telespectatori.
 
La oraşe, finala „MasterChef“ a ţinut în faţa televizoarelor 420.000 de persoane, fiind depăşit de Kanal D cu 25.000 de telespectatori.
 
Pe targetul comercial, Pro TV s-a clasat pe primul loc, cu o medie de 230.000 de telespectatori, fiind urmat de Antena 1 (195.000 de persoane), cu care s-a intersectat pe intervalul „Insula iubirii“ şi „Xtra Night Show“ şi de Kanal D, cu 160.000 de telespectatori.
 
citeste totul despre: