Armin van Buuren încurajează consumul responsabil de alcool prin campania "Dance More, Drink Slow"
0Cat de des aţi văzut într-un club oameni dansând cu sticla de bere sau de apă în mână? Probabil că nu foarte des. Nu e nici culmea rafinamentului, nici foarte comod. Pornind de la aceasta idee, un brand de bere a inventat o campanie ce încurajează autocontrolul în club. Dacă îţi petreci cea mai mare parte a nopţii dansând, e mai greu să exagerezi cu băutura.
HEINEKEN a făcut echipă cu faimosul DJ Armin Van Buuren (linkul e către iTunes), pentru o campanie de pionierat care vizează adulţii tineri, atunci când aceştia beau pe şi în jurul ringul de dans. Campania de nivel mondial, numită ”Dance More, Drink Slow” (Dansează Mai Mult , Bea Mai Lent) , transmite un mesaj puternic cu privire la consumul responsabil de alcool, într-un mod nou, convingător. Acesta se concentrează pe a face din consumul moderat de alcool, un comportament aspiraţional atunci când tinerii se bucură de o noapte în oraş, subliniind importanţa autocontrolului.
În centrul campaniei Dance More, Drink Slow se află o nouă piesă Armin van Buuren (linkul e către iTunes), intitulată Save my Night (linkul e către iTunes), care încurajează şi sărbătoreşte moderaţia. Fanii pot accesa piesa, disponibilă în 42 de ţări, şi în iTunes Romania Store.
Campania ”Dance More, Drink Slow” va fi, de asemenea propulsată de ”The Experiment”, (Experimentul), un film în care joaca şi Armin van Buuren. Experimentul este unul de natură socială şi înfăţişează două nopţi difeite, petrecute în oraş, în acelaşi club, singura diferenţă fiind DJ-ul. Filmul arată influenţa pe care o are un DJ asupra consumatorilor, posibilitatea de a schimba comportamentul lor şi de a-i încuraja să danseze mai mult şi, prin urmare, să bea mai lent . "The Experiment " evaluează posibilităţile care apar în mod natural în decursul unei nopţi petrecute în oraş, atunci când se bea în mod responsabil .
Armin van Buuren spune despre The Experiment: "Când mixez pentru mii de iubitori de muzică , eu vreau ca ei să se bucure de acest moment, să şi-l amintească după ce noaptea s-a terminat. Acest lucru înseamnă că şi consumul de alcool trebuie făcut cu moderaţie, pentru ca momentul să nu fie pierdut .
Motivul pentru care am încheiat un parteneriat cu Heineken pentru "Dance More, Drink Slow" este simplul fapt că avem o oportunitate fantastică şi responsabilitatea de a stabili o legătură mai strânsă cu publicul nostru şi de a încuraja schimbarea de comportament . A bea cu măsură este o problemă importantă şi posibilitatea de a folosi muzica, în special apiesei ”Save my Night” pentru a livra într-un mod diferit, inovativ acest mesaj direct pentru fanii de pe ringul de dans, este unică. "
Campania Dance More, Drink Slow este promovată de hash tag-ul #DMDS.
Sponsored Post: Acest post sponsorizat face parte dintr-o campanie Heineken.