Victor Slav şi Bianca Dragusanu, vacanţă cu iahtul în Croaţia

După Roma şi
Istanbul, aceasta este a treia vacanţă pe care Victor şi Bianca o
petrec împreună.

Înainte de nunta care va avea loc pe 29 septembrie, Victor Slav şi Bianca Draguşanu au profitat de câteva zile libere şi s-au bucurat de mare şi soare în Croaţia, alături de naşii lor Nicoleta Luciu şi Zsolt Csergo.

Cei patru au avut parte de o escapada de vis cu iahtul, au vizitat insulele din zonă, s-au relaxat la plajă şi s-au înfruptat cu specialităţi gastronomice ale locului. „Pentru noi a fost inedit pentru că, nici eu, nici Bianca, nu am mai fost într-o astfel de vacanţă petrecută, practic, la bordul iahtului. A fost o croazieră de vis, ne-am oprit pe mai multe insule pe care le-am vizitat, am făcut plajă, am înotat. Mi-a plăcut această libertate de a ancora în oraşul pe care doreşti să-l vizitezi, apoi seara să pleci înapoi pe mare. Plus că priveliştea de care ai parte îţi taie răsuflarea“, a povestit prezentatorul rubricii „Vremea“ de la Pro Tv.

Deşi răul de mare i-a dat, uneori, de furcă, Victor Slav spune că de data aceasta nimic nu i-a perturbat vacanţa: „Nasul este un foarte bun căpitan şi a avut grijă ca finului să nu i se facă rău“, glumeşte acesta. La rândul ei, Nicoleta Luciu mărturiseşte că s-a simţit excelent în prima vacanţă petrecută împreună cu viitorii ei fini. „Este primul concediu pe care l-am petrecut împreună cu Bianca şi cu Victor. Ne-am distrat pe cinste, am făcut plajă, ne-am plimbat, iar seara am stat pe terasă la poveşti. Sunt doi oameni care se iubesc foarte mult, cu care ne înţelegem foarte bine, sunt încântată că ne-au ales ca naşi. Este primul cuplu pe care îl cununăm“, spune Nicoleta.

Victor Slav şi Bianca Dragusanu

După Roma şi Istanbul, aceasta este a treia vacanţă pe care Victor şi Bianca o petrec împreună. „Ne-am întors cu multe amintiri frumoase. Am mâncat multe fructe de mare, pe care Bianca le adoră, am făcut plajă, ne-am distrat cu naşii noştri, am vizitat casa lui Marco Polo, am cumpărat suveniruri şi am înotat în cea mai limpede şi curată apă pe care am vazut-o vreodată“, recunoaşte Victor.

Dupa ce vineri, la cununia civila cu Victor Slav, a făcut senzaţie într-o rochie roşie, Bianca Drăguşanu va arata, în exclusivitate, „La Măruţă“ rochia de mireasă pe care a visat-o de mică.