Citatul săptămânii: Andrei Gheorghe: „Adrian Sârbu era un taur comunal, extrem de puternic şi de dominant. Era un fel de smardoi pe treaba lui“

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Andrei Gheorghe a
rememorat felul în care se raporta la Adrian Sârbu FOTO David
Muntean
Andrei Gheorghe a rememorat felul în care se raporta la Adrian Sârbu FOTO David Muntean

Trăirile Andreei Esca în timpul Mineriadelor, părerea lui Andrei Gheorghe despre Adrian Sârbu, dezvăluirile despre Yoko Ono, disputa dintre Andreea Bălan şi fanii săi pe Facebook şi opinia lui Tataee despre tragedia de la Colectiv fac parte din evenimentele recente. „Adevărul“ prezintă cele mai importante mai importante declaraţii ale săptămânii.

Andy Peebles, fost realizator de programe radio pentru BBC şi omul care a luat ultimul interviul a lui John Lennon, spune că Yoko Ono s-a folosit de John Lennon pentru propria faimă. Acesta afirmă într-un interviu că Ono este o artistă mediocră cu mult noroc, dar care pare un alt om dincolo de camerele de luat vederi.

Andy Peebles spune că Yoko Ono, considerată vinovată pentru destrămarea trupei The Beatles, l-a manipulat pe John Lennon de dragul profitului comercial, subliniind că piesa „Starting Over“, din decembrie 1980, a fost doar un exerciţiu fals de promovare, conceput pentru a-l relansa pe Lennon, după o absenţă de cinci ani. Peebles spune că Yoko Ono a realizat că doar recăpătarea contactului cu Marea Britanie ar însemna revenirea pe primul plan.

Ne înţelesesem să ne vedem la Dakota (n.r. - blocul de apartamente unde Ono a locuit cu Lennon), la prânz, vineri, pe 5 decembrie. Deşi totul era stabilit de la plecarea noastră din Marea Britanie, trebuia să mai fim intervievaţi de ea, ca să ne asigurăm că interviul va continua. Apartamentul lor era superb. Am fost puşi în faţa biroului enorm al lui Yoko. Era aşezată în spatele unei mese antice egiptene. Ne-a cerut să ne descălţăm. Îmi aduc aminte că-mi spuneam: «Mulţumesc lui Dumnezeu că mi-am luat şosete curate». Am stat cu picioarele încrucişate şi abia dacă am spus un cuvânt.Yoko era încăpăţânată şi energică. Ne spunea că are o ofertă mai bună decât cea de la BBC. Încerca să ne provoace în mod deliberat. Voia să îi cerşim mila. La ce mă gândeam când stăteam lângă ea? Mă gândeam aşa: «Deci, asta e femeia care a rupt The Beatles». Ne spunea: «Bine, dacă facem asta trebuie să fie foarte clar că interviul trebuie să fie 50% despre John şi 50% despre mine». Voiam să răbufnesc şi să spun: «Cine te crezi?» Eşti doar cineva care a făcut pentru muzică ce a făcut Wayne Sleep pentru Liga de Rugby. Andy Peebles, fost DJ la BBC

Mihaela Rădulescu a tranşat problema implanturilor mamare, deranjată fiind de cei care critică femeile care recurg la o asemenea măsură şi precizând că „sânii frumoşi nu ar trebui să fie un subiect de indignare“. În plus, aceasta a recunoscut că şi-a pus silicoane pentru că era complexată de sânii „mult prea mici faţă de umerii laţi şi alura sportivă“.

Ei, bine, pentru cei care n-au avut norocul să pună mâna pe vreun sân corect implantat, îi anunţ că e la fel de plăcut, de moale, de natural şi că nu e acolo decât ca să corecteze o mărime prea mica, alteori un sân prea lăsat sau chiar un sân lipsă, după vreun cancer. Sigur că sunt şi sâni prost puşi, care par amigdale, sau sâni exagerat de mari, care strică toate proporţiile, dar sânii frumoşi n-ar trebui să fie un subiect de indignare. Căci, ar trebui să nu vă mai pensaţi nici sprâncenele, să nu vă mai daţi cu nicio cremă pe faţă sau pe corp , ci să fiţi consecvente cu „naturalul“ pe care-l clamaţi, altfel sunteţi...pe lângă subiect. Adică bateţi câmpii. De ce mi-am pus implanturi? Pentru că am putut, ceea ce vă doresc şi vouă, dar, mai ales, pentru că am avut întotdeauna un complex legat de sânii mei, frumoşi, dar un pic prea mici faţă de umerii laţi şi alura mea sportivă. E o alegere personală, pe care mi-am asumat-o dintotdeauna şi pentru care-i mulţumesc mereu doctorului Stan, un maestru al chirurgiei estetice, care a pus nişte mii de sâni prin ţara asta, de la vedete la persoane necunoscute.  Mihaela Rădulescu, membră a juriului „Românii au talent“

Anda Adam a născut o fetiţă perfect sănătoasă, prin cezariană. Fetiţa Andei Adam a avut la naştere trei kilograme, iar solista a fost foarte emoţionată că a născut într-o zi sfântă. Aceasta a declarat în direct în emisiunea „La Măruţă“ că fetiţa o să poartă numele Evelin, completând că în perioada sărbătorilor va fi pe scenă.

Suntem foarte fericiţi că am devenit părinţi. Am plâns foarte tare de fericire şi de bucurie. Am fost copleşită. Am plâns şi am râs în acelaşi timp. Când doctorul a scos copilul, a zis «hai, cântăreaţa» şi am început să râd. Cred că fetiţa mea este obişnuită cu concertele, de Revelion voi fi pe scenă şi nu cred că va avea nicio problemă să vină cu mine. Sunt foarte fericită că am născut în zi de sărbătoare. Mă bucur că e şi ziua de nume a lui Andrei. Am avut ocazia să o nasc într-o zi sfântă. Totodată, i-am făcut soţului meu cel mai frumos cadou. Fetiţă o să aibă doar numele Evelin. Anda Adam, cântăreaţă

Într-un interviu realizat în 1998, care nu a fost niciodată difuzat, Adrian Sârbu vorbeşte despre filosofia Pro TV, despre cât de greu a fost să lanseze postul, despre „chinurile financiare inumane“ suportate, dar şi despre Ion Ţiriac, care îşi dorea să rupă relaţia cu el întrucât nu făcea altceva decât să acumuleze datorii.

Noi venim din viitor, mulţi politicieni vin din trecut. Relaţia pe care noi o avem cu politicienii încercăm să ne-o păstrăm rece, egală, sperăm reciproc respectuoasă. Pro TV a avut idei conducătoare în zona lui de interes, să aibă şi politicienii idei conducătoare, promisiuni, misiuni pentru împlinirea promisiunea şi îi va vota lumea cum ne votează pe noi, doar că pe ei îi votează pe un alt tip de parlament, pe noi ne votează pentru cerul plăcerii şi al informaţiei, ăsta e cerul nostru. Celelalte puteri din ţară nu şi-au găsit cadenţa, noi am ieşit din tranziţie, în ziua în care noi am spus «Asta e televiziunea!», Pro TV a ieşit din tranziţie, a terminat tranziţia pentru români. Acum trăim această defazare, Pro TV este o lume a viitorului, e un lucru foarte periculos, pentru că începem să pierdem telespectatori fiind percepuţi uneori ca prea departe de realitate. Este o televiziune a viitorului, a generaţiei Pro, a generaţiei de după '89, iar restul societăţii e rătăcită. Mâine liderii vor veni dintre telespectatorii Pro TV-ului, adevăraţii lideri există şi sunt ai acestei generaţii şi ei vor conduce România în anii 2000. Adrian Sârbu, fondator Pro TV

Andreea Bălan a stârnit o întreagă dezbatere pe Facebook după ce a postat o fotografie modificată într-un program special în care apare acoperită de drapelul României. Fanii au ironizat-o din cauza ordinii greşite a culorilor, dar şi pentru prelucrarea defectuoasă.

Ziua de 1 decembrie ar trebui să fie un implus să ne dăm seama că noi, românii, ar trebui să ne unim, să fim oameni mai buni şi să nu mai aruncăm cu pietre în alţii. Părinţii mei m-au educat că dacă nu am ceva bun de zis, mai bine să îmi ţin gândurile pentru mine şi cred ca aţi văzut că niciodată nu am atacat pe cineva chiar dacă poate am considerat că a făcut ceva greşit. Ţine de educaţie. În legătură cu steagul, a fost editat în glumă pe o aplicaţie. Culorile sunt albastru, galben şi roşu însă depinde din ce parte priveşti. În cazul ăsta, e un amestec de mai multe culori, e ceva mai artistic, nu e mură în gură roşu-galben şi albastru. La fel i s-a întâmplat şi preşedintelui Iohannis când a postat poza de profil cu Colectiv şi steagul inversat. Toata lumea i-a sărit în cap. Şi a supravieţuit. Hai să trecem peste, să respirăm şi să ne bucurăm de ziua asta. Vă pup. Andreea Bălan, cântăreaţă

Aniversarea de 20 de ani a postului Pro TV reprezintă un bun prilej de a rememora elementele care l-au propulsat în atenţia românilor. Modelul occidental, promovarea vedetelor şi lansarea unor show-uri cu priză la public au garantat succesul.

Adrian Sârbu era un taur comunal, vorba celor de la B.U.G. Mafia, extrem de puternic, extrem de productiv, extrem de inventiv, de creativ şi de dominant. Era un fel de smardoi pe treaba lui. Asta nu înseamnă apreciere pozitivă sau negativă. Acum, în momentul acesta, Pro TV se diferenţiază printr-o mai clară aplicare a regulilor televizuale. Atunci, atmosfera era cum îmi place mie, extrem de dură şi de competitivă. Andrei Gheorghe, realizator radio

Adrian Despot, solistul trupei Viţa de Vie, a declarat în cadrul unui reportaj pentru Ştirile Pro TV că nu a depăşit încă drama tragediei de la clubul Colectiv, simţindu-se o altă persoană. Totodată, acesta spune că este momentul ca întreaga Românie să contribuie la o schimbare după 25 de ani de democraţie improvizată.

Tot timpul lucrurile rele se întâmplau altcuiva, niciodată ţie. Ca la loto. Nimeni n-a văzut un om câştigător la loto. În seara asta a fost vorba de cine a pierdut la loto. Ne-a marcat pe toţi, a fost un moment colectiv, e o traumă colectivă, dar este o trauma cu care va trebui să trăim, să mergem mai departe şi să avem grijă ca ce s-a întâmplat atunci în acea seară să nu se mai întâmple. A fost un context nefericit, un cumul de evenimente nefaste. Am stat mai mult cu copiii mei. Am văzut că asta funcţionează cel mai bine şi în continuare asta e cea mai bună terapie pentru mine. Cu copiii mei şi împreună cu alţi copii. Mă simt foarte bine să stau în preajma copiilor. Mă fac să mă simt bine. Adrian Despot, solist Viţa de Vie

Raperul şi producătorul muzical Vlad Irimia, cunoscut drept Tataee, care a fondat trupa B.U.G. Mafia, a vorbit într-un interviu pentru Mediafax despre tragedia din Colectiv, precizând că este vina tuturor pentru cele întâmplate întrucât am ignorat problemele.

Chiar dacă i-aş spune unui organizator «tu nu ai îndeajuns de multe extinctoare»... mergem cu toţii acasă. În România, nu are nimeni suficient de multe extinctoare. În România, nu are nimeni suficient de multe ieşiri. Este vina noastră că conştientizăm doar acum, cu toţii, treaba asta. Şi este vorba nu doar de cluburi, e vorba de spitale, în general, majoritatea entităţilor care funcţionează în România nu corespund cu regulile, pentru că asta am acceptat-o noi, românii. Este o trăsătură a noastră, din păcate. Ca să răspund încă o dată la întrebare: nu cred că artiştii au cum să reglementeze lucrurile astea. Ce-am putut face noi ca să schimbăm industria muzicală din România, din punctul ăsta de vedere, am făcut cu tot ce am putut. Prin contractele pe care le-am semnat întotdeauna cu organizatorii, prin modul în care le-am arătat că trebuie să-şi pregătească evenimentele, prin faptul că le-am pretins lucruri legate de promovare, dar să stăm să ne asigurăm de condiţiile ISU nu cred că este de datoria noastră, cred că este de datoria statului, cel pe care îl plătim să ne protejeze Tataee, membru B.U.G. Mafia

Andreea Esca a povestit pentru „Weekend Adevărul“ despre începuturile sale în lumea televiziunii, la 20 de ani de la lansarea postului Pro TV, dar nu numai. Am aflat şi despre năzbâtiile copilului răsfăţat, şi despre Revelioanele în familie, şi despre prima dragoste, şi despre implicarea ei la Revoluţie şi la Mineriade.

Am fost foarte revoltată şi dezgustată la Mineriade. De fiecare dată aveam senzaţia că totul este foarte labil, că oricând s-ar putea întoarce răul. Asta m-a marcat. Din punct de vedere jurnalistic, mi-aduc aminte că am făcut o mare desfăşurare de forţe şi am acoperit foarte bine evenimentele. Dar au fost unele momente periculoase pentru mine. Mi-aduc aminte că eu cu Lucian Mîndruţă dormeam într-o casă conspirativă. Ne duseseră să stăm acolo ca să nu fim găsiţi de mineri. Asta pentru că primeam foarte multe ameninţări. Unele pot fi în joacă, dar alte ameninţări pot fi reale. Ce se întâmpla pe stradă nu era un scenariu. Noi, aici, la Pro TV, aveam uşile blindate, aveam impresia că suntem în război. Plecam cu Lucian seara de la Pro şi mergeam în acea casă conspirativă. Am stat o vreme acolo. Au fost clipe dificile pentru noi. Andreea Esca, prezentatoare Ştirile Pro TV
Vedete



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite