Ultimul lot din Autostrada Transilvania, lăsat nefăcut de Bechtel, va fi finalizat de o asociere româno-spaniolă

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Tronsonul de autostradă Suplacu de Barcău - Borş este făcut doar pe jumătate
Tronsonul de autostradă Suplacu de Barcău - Borş este făcut doar pe jumătate

CNADNR a atribuit la finele lunii martie unei asocieri româno - spaniole un contract de 197,5 milioane euro, cu TVA, pentru finalizarea tronsonului de autostradă de 60 de kilometri Suplacu de Barcău - Borş, construit în proporţie de 50% de americanii de la Bechtel.

Lucrările au fost adjudecate la 31 martie de asocierea formată din Corsan SA - Corviam Construccion SA (Spania) + Consinit SRL + Road Consulting & Design Solution SRL + Via Design SRL, se arată într-un comunicat al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR).

2,6 milioane de euro/kilometru

Valoarea ofertei câştigătoare a contractului de proiectare şi execuţie pentru finalizarea autostrăzii Braşov - Târgu-Mureş - Cluj - Oradea, secţiunea 3C: Suplacu de Barcău - Borş (km 4+200 - km 64+450), este de 701 milioane de lei, fără TVA, a anunţat CNADNR.

Asta înseamnă 11,6 milioane de euro pentru cei 60 de kilometri din tronsonul Suplacu-Borş, adică 2,65 milioane de euro/kilometru.

Durata estimată a lucrărilor este de doi ani, la care se adaugă o perioadă de garanţie de 30 luni.
Lucrările la acest tronson au început în 2007.

Proiectul autostrăzii Braşov-Borş, denumit Autostrada Transilvania, a fost aprobat în 2003 şi început în 2004, în baza unui contract de 2,2 miliarde de euro încheiat cu Bechtel, care trebuia executat până în 2012. Contractul a suferit în decursul timpului mai multe modificări şi a fost reziliat în luna mai 2013.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite