Ilinca Păun, Colliers: Peste 50 de branduri noi analizează intrarea pe piaţa de retail
02014 începe optimist în imobiliare, dinamismul este în creştere pe piaţa de birouri, iar pe segmentul spaţiilor comerciale lucrurile arată bine, peste 50 de branduri noi analizând o posibilă intrarea pe piaţa de retail locală, spune Ilinca Păun, sefa Colliers, companie de consultanţă imobiliară care anul trecut a înregistrat venituri de 4,5 milioane de dolari.
„Anul 2013 a stat sub semnul formatelor mici – fie ca vorbim de dimensiunea tranzactiilor, strategiile de extindere ale retailerilor sau de apetitul pentru noi investitii. Pe de alta parte, cred ca 2013 a fost ultimul an in care am asistat la scaderi, iar 2014 marcheaza intrarea pietei imobiliare pe trend ascendent”, a declarat pentru wall-street.ro, Ilinca Paun, managing director al Colliers.
Chiar daca anul incepe intr-o nota optimista, provocarile legate de accesul la finantare, atat pentru achizitii cat si pentru dezvoltare raman o realitate. „Alte provocari sunt mai degraba asociate cu masurile politico-economice (imprevizibile si care de obicei afecteaza serios mediul de business) ce pot aparea in perioada de dupa alegerile electorale”, completeaza Paun.
Perspectivele sunt bune in acest an si pe piata spatiilor comerciale, avand in vedere numarul mare de branduri noi care analizeaza intrarea pe piata de retail locala. Totusi, aceste companii sunt inca prudente.