Horia Cardoş lansează un nou concept: supermarketul fermierului

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Horia Cardos foto wallstreet

Omul de afaceri timişorean Horia Cardoş, cel care a dezvoltat cea mai mare reţea de magazine pentru fermieri, mizează începând cu acest an pe un nou concept: nu mai creşte numărul de magazine, în schimb le extinde suprafaţa celor care performează cel mai bine. Pe scurt, lansează pe piaţă “supermarketul fermierului”.

În acest moment reţeaua de magazine Agroland, lansată în urmă cu 20 de ani de Horia Cardoş, numără 260 de unităţi operate de 30 de parteneri activi. 2016 este anul în care omul de afaceri a oprit dezvoltarea extensivă a numărului de magazine, mizând în schimb pe dezvoltarea suprafeţelor acestor unităţi. Vorbim de circa 20 de magazine din reţea, care fie şi-au extins suprafaţa, fie au fost relocate pe o suprafaţa mai mare, de peste 100 mp. 

  

 “Când am lansat această afacere am început cu magazine de 30 mp. Trecem spre ce ar putea însemna un fel de supermarket pentru fermieri. Dacă nu am avea marfă pe raft nu ai şti dacă e supermarket alimentar sau de alt tip”, a spus Horia Cardoş. 

O relocare sau o extindere a suprafeţei unui magazin presupune...citeşte continuarea pe wall-street.ro

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite