Gerovital a fost votat brandul anului 2021
0Gerovital a fost votat brandul anului 2021, în cadrul Galei Progresiv Awards, una dintre cele mai importante competiţii din industria de retail şi FMCG. Poziţia de lider în topul celor mai puternice branduri din România reprezintă o confirmare a faptului că istoria lungă în inovaţie, calitatea şi eficienţa dovedită sunt doar câteva dintre motivele pentru care Gerovital se bucură de aprecierea a
milioane de consumatori şi a rămas o marcă de referinţă în industria cosmeticelor.
Povestea cosmeticelor Gerovital a început tocmai în 1967, ca urmare a discuţiilor dintre Liviu Turdean, Directorul Farmec la acea vreme, şi Prof. Dr. Acad. Ana Aslan, cea care a descoperit prima formulă anti-îmbătrânire, iniţial utilizată în medicină. Inovaţia medicală a stat la baza producţiei primei game de produse de îngrijire facială cu beneficii anti-îmbătrânire, Gerovital H3. Astfel, Farmec a devenit prima companie din lume care oferea tuturor românilor acces la această invenţie revoluţionară, sub formă de creme şi emulsii cosmetice. Ana Aslan a fost mulţi ani consilierul ştiinţific al companiei, iar produsele din gamele Gerovital H3 şi sigla companiei poartă şi astăzi semnătura ei. Farmec a dus mai departe moştenirea Gerovital, integrând continuu inovaţia în formulele consacrate. Astăzi, este unul dintre cele mai populare şi mai apreciate branduri antirid, comercializat în peste 30 de ţări din Europa, Asia şi America de Nord. Portofoliul cuprinde 16 game complexe, cu produse dedicate tenului, părului, corpului şi produse de make-up, adresate tuturor nevoilor şi categoriilor de consumatori.
Totodată, Gerovital Hyaluron C, una dintre gamele din portofoliu relansate anul trecut, a primit premiul pentru „cel mai bun produs nou din categoria non-food”. Gama cuprinde cinci produse de curăţare şi îngrijire a tenului, pentru zi şi pentru noapte, cu formule eficiente de hidratare a tenului şi de prevenire a primelor riduri, datorită acţiunii acidului hialuronic şi efectului antioxidant al vitaminei C. Produsele sunt disponibile într-un ambalaj modern, ce transpune grafic beneficiile hidratante ale produselor, din perspectiva metodei de acţiune a principalului ingredient prezent în toate cele cinci formule – acidul hialuronic.
Toate gamele din portofoliul Gerovital trec periodic prin procese de modernizare a formulelor pentru a integra noile descoperiri din industrie, dar şi de rebranding, pentru a se alinia principiilor de comunicare actuale. Produsele sunt disponibile în România într-o reţea de peste 30 de magazine de brand şi de franciză, online, în farmacii şi supermarket-uri, printre cele mai apreciate game fiind Gerovital H3 Evolution, Gerovital Classic şi Gerovital Tratament Expert. Încrederea şi aprecierea consumatorilor au jucat un rol decisiv în extindera constantă atât a portofoliului de produse, cât şi a canalelor de vânzare la nivel local şi internaţional. În 2021, produsele au fost listate si în platforma Amazon din Italia, Spania, Franţa, Marea Britanie şi Germania.
Fiind un brand românesc, Gerovital promovează şi susţine valorile locale, arta şi cultura, fapt oglindit prin alegerea ambasadorilor şi parteneriatele cu evenimente sau festivaluri. Brandul s-a asociat mereu cu personalităţi şi cauze, care au contribuit firesc la misiunea sa pentru frumuseţe şi excelenţă. În prezent, cei trei ambasadori de brand, actriţa Medeea Marinescu, fotomodelul şi actriţa Catrinel Menghia şi tenismenul Horia Tecău, duc mai departe valorile Gerovital, împreună cu toţi cei peste 700 de angajaţi ai companiei Farmec şi cu milioane de consumatori din întreaga lume.