Cum încearcă un tânăr „să reînvie“ interesul pentru site-urile de cupoane
0Ieşirea GroupOn de pe piaţa locală, cel mai mare jucător pe segmentul site-urilor de cupoane pentru reduceri, a însemnat proverbiala „bomboană de pe colivă” a acestui business. Pe piaţă au rămas doar o mână de jucători. Un tânăr încearcă să aducă un suflu nou pe piaţă prin Wikideal, un proiect prin care clienţii pot accesa ofertele prin SMS.
Marian Roşca are 34 de ani şi a lucrat de peste 10 ani în domeniul comercial, pentru firme la nivel naţional şi internaţional, în mai multe industrii (telecom, bricolaj, finanţe, medical), fiind în contact permanent cu clienţi de diferite tipuri (mici, mari, privaţi, publici). “Experienţa comercială m-a ajutat să înţeleg foarte bine atât nevoile comercianţilor, cât şi pe cele ale clienţilor. Proiectul wikideal.ro sintetizează, într-un fel, toată această experienţă.
Wikideal este un proiect gândit, creat şi dezvoltat aproape exclusiv de el. “Se spune că dacă vrei să ai succes, fie creezi un produs nou, care nu mai există, fie iei un produs existent şi îl faci mai bun. Proiectul Wikideal.ro face parte din a doua categorie, putând fi comparat cu site-urile de aşa-numite «reduceri»”,spune Marian.