Kaspersky introduce Takedown, un serviciu pentru eliminarea domeniilor rău intenţionate

Kaspersky
introduce Takedown, un
serviciu pentru eliminarea domeniilor rău intenţionate

Kaspersky Takedown.

Serviciul Kaspersky Takedown oferă o gestionare completă a întregului proces de eliminare a domeniilor rău intenţionate şi phishing. Împreună cu soluţia Kaspersky Digital Footprint, acesta permite companiilor să răspundă la sursele rău intenţionate sau la ameninţările de tip phishing, care vizează organizaţiile şi clienţii acestora.

Ştiri pe aceeaşi temă

În fiecare săptămână, Google detectează aproximativ 46.000 de noi site-uri web rău intenţionate şi, în fiecare zi, Kaspersky blochează peste 15.000 de adrese URL de phishing şi escrocherie digitală. Dacă o companie nu poate elimina conţinutul dăunător, clienţii săi pot cădea victimele site-urilor web falsificate şi pot oferi atacatorilor acces la informaţiile lor personale şi financiare. Companiile se pot confrunta, de asemenea, cu scurgeri grave de date cauzate de reţelele bot controlate de serverele de comandă şi control (C&C) ale atacatorilor. Toate acestea le pot afecta marca, veniturile şi pot submina încrederea clienţilor.

Gestionarea eliminării domeniilor rău intenţionate şi a phishing-ului este un proces complex, care necesită expertiză, timp şi resurse speciale. Kaspersky Takedown Service va asigura protecţia serviciilor online ale companiilor, dar şi reputaţia acestora.

Dată fiind acoperirea sa globală, indiferent unde se află domeniul de phishing rău intenţionat, serviciul îl poate elimina rapid. Pentru a face acest lucru, Kaspersky pregăteşte toate dovezile necesare, inclusiv o copie a site-ului web, capturi de ecran şi procese de tip traffic dump, atât manual, cât şi prin instrumente automate; apoi experţii Kaspersky trimit cererea de eliminare către autoritatea locală sau regională relevantă care are dreptul legal de a închide sursa. Clienţii primesc notificări la fiecare pas al procesului, până când domeniul solicitat este eliminat cu succes.

Serviciul poate fi achiziţionat separat sau în cadrul unui abonament Digital Footprint Intelligence (DFI). În primul caz, clienţii pot trimite cereri de eliminare a anumitor domenii nedorite pe care le-au descoperit prin Kaspersky Company Account, iar în al doilea caz, serviciul DFI va prelua identificarea resurselor rău intenţionate sau de phishing care atacă clientul. Clientul va primi o notificare că a fost identificat conţinut dăunător şi după aceasta poate iniţia procesul de eliminare. Pachetul standard include zece eliminări pe lună şi poate fi personalizat în funcţie de nevoile clientului.

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările