Parchetul cere arestarea preventivă pentru Mario Iorgulescu, acuzat oficial de omor

Parchetul cere arestarea preventivă pentru Mario Iorgulescu, acuzat oficial de omor

Mario Iorgulescu a comis un accident grav pe 8 septembrie, soldat cu moartea unui alt tânăr, după ce a pierdut controlul automobilului Aston Martin

Procurorii Parchetului de pe lângă Tribunalul Bucureşti au anunţat într-un comunicat că la data de 17.02.2020 au sesizat Tribunalul Bucureşti cu propunerea de arestare preventivă a lui Mario Iorgulescu pentru săvârşirea infracţiunilor de omor şi conducere a unui vehicul sub influenţa alcoolului sau altor substanţe. Acesta conducea cu 162 km/h, cu o alcolemie de 1,9 g/l şi după ce consumase cocaină.

Ştiri pe aceeaşi temă

Potrivit unui comunicat al Parchetului de pe lângă  Tribunalul Bucureşti, Mario Iorgulescu se află într-o clinică de recuperare din Italia. 

„La data de 19.09.2019, procurorii din cadrul Parchetului de pe lângă Tribunalul Bucureşti au dispus efectuarea în continuare a urmăririi penale faţă de suspectul Iorgulescu Gino-Mario sub aspectul săvârşirii infracţiunilor de ucidere din culpă şi conducere a unui vehicul sub influenţa alcoolului sau a altor substanţe.În aceeaşi zi, organele de urmărire penală s-au deplasat la Spitalul Universitar de Urgenţă Elias Bucureşti, Secţia ATI, unde suspectul era internat din data de 08.09.2019, pentru aducerea la cunoştinţă a calităţii procesuale şi a acuzaţiilor, însă, dată fiind starea de sănătate critică a persoanei în cauză, această activitate nu a putut fi realizată, medicii responsabili de tratarea pacientului apreciind că nu era oportună realizarea acestei activităţi procedurale.
La data de 23.09.2019, suspectul fost externat pentru a fi transportat la o clinică de terapie intensivă din Italia, unde a rămas internat până la data de 07.10.2019, când a fost externat şi preluat de un institut de reabilitare psihiatrică din Italia. Ulterior, la data de 31.10.2019, a fost internat la o altă clinică din Italia, unde se află şi în prezent”, arată sursa citată.

MARIO IORGULESCU, COCAINĂ ŞI 162 DE KM/H 

„Ulterior, prin ordonanţa din data de 23.01.2020, a fost schimbată încadrarea juridică a faptelor reţinute în sarcina inculpatului Iorgulescu Gino-Mario din infracţiunile de ucidere din culpă şi conducere a unui vehicul sub influenţa alcoolului sau altor substanţe, în infracţiunile de omor şi conducere a unui vehicul sub influenţa alcoolului sau altor substanţe şi a fost emis un nou ordin european de anchetă, vizând audierea inculpatului, cu aducerea prealabilă la cunoştinţă atât a calităţii de inculpat, cât şi a schimbării încadrării juridice, activitate adusă la îndeplinire de autorităţile judiciare italiene la data de 12.02.2020.
În ordonanţa din data de 23.01.2020 s-a reţinut faptul că în cauză există probe care conturează următoarea situaţie de fapt:

La data de 08.09.2019, pe fondul unei crize de gelozie şi într-o stare de furie, având o alcoolemie de 1,96 g/l şi fiind sub influenţa cocainei, intenţionând să se deplaseze din sat Gulia, com. Tărtăşeşti, spre un club din Parcul Herăstrău, mun. Bucureşti, inculpatul Iorgulescu Gino-Mario a condus autoturismul marca Aston Martin model DBS cu o viteză ce depăşea cu mult viteza legală de 50 km/h în localitate, pătrunzând pe culoarea roşie a semaforului cu viteza de 145 km/h în intersecţia dintre Şos. Chitilei şi str. Teodor Neagoe, accelerând până la 162 de km/h în momentul în care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteză redusă pe banda I, urcând vehiculul cu partea stângă pe un scuar, apăsând la maximum pedala de acceleraţie la un vehicul echipat cu un motor ce dezvoltă 700 de cai putere, pătrunzând pe contrasens şi intrând în coliziune frontală, la ora 03:02:39, la viteza de 143 km/h, cu autoturismul marca Audi, condus de victima V. D.-A., care a decedat pe loc, toate acestea în condiţiile în care, din momentul în care a pătruns în intersecţie pe culoarea roşie a semaforului, inculpatul nu a acţionat frâna, iar în momentul coliziunii pedala de acceleraţie era apăsată la maximum. Procedând în acest mod, inculpatul a fost indiferent faţă de urmările acţiunilor sale, pe care le-a prevăzut, punând în pericol participanţii la trafic, lăsând producerea sau evitarea unei coliziuni pe seama hazardului şi astfel ucigând-o pe victimă cu intenţie indirectă”, arată sursa citată.

Mario Iorgulescu a comis un accident grav pe 8 septembrie, soldat cu moartea unui alt tânăr, după ce a pierdut controlul automobilului Aston Martin pe care îl conducea, evaluat la 300.000 de euro. Bărbatul decedat avea doi copii, un băiat de 4 luni şi o fată de 6 ani. 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: