Exerciţii de stretching, ce pot fi făcute cu uşurinţă şi în pat

Exerciţii de stretching, ce pot fi făcute cu uşurinţă şi în pat

Dacă te doare spatele după ce lucrezi la laptop toată ziua, experţii recomandă exerciţii de întindere (stretching) pentru a alina durerea. Unele dintre ele pot fi făcute chiar în pat.

Celebra nutriţionistă Rujuta Diwekar ne arată ce mişcări simple poţi face în timp ce stai culcat pe pat. Ea ne sfătuieşte să facem aceste întinderi în pat după ce ne trezim dimineaţa şi înainte de a merge la somn, potrivit indianexpress.com.
 
1. În timp ce vă întindeţi pe spate în pat, ridicaţi piciorul drept, îndoiţi genunchiul şi aduceţi-l aproape de piept, susţinând piciorul cu mâinile. Asiguraţi-vă că nu ridicaţi umerii în timp ce faceţi întinderea. Menţineţi poziţia timp de cinci secunde înainte de a elibera piciorul şi de a-l aduce în poziţia de pornire. Acum repetaţi cu piciorul stâng. După aceea, faceţi întinderea cu ambele picioare. 
 
2. Întindeţi-vă pe spate şi menţineţi picioarele îndoite la genunchi. Întinde braţele drept, de o parte şi de alta a corpului. Rotiţi corpul pentru a muta ambele picioare pe partea dreaptă. Asiguraţi-vă că nu ridicaţi umărul stâng în timp ce vă mişcaţi. Ţineţi poziţia timp de cinci secunde. Repetaţi pe partea cealaltă. 
 
3. După a doua întindere, reveniţi la poziţia de pornire cu ambele picioare îndoite la genunchi. Ridicaţi piciorul drept şi aşezaţi-l deasupra genunchiului stâng. Acum ridicaţi piciorul stâng şi împingeţi-l spre piept. Ţineţi poziţia timp de cinci secunde. Menţineţi poziţia, împingeţi genunchiul drept cu mâna dreaptă şi ţineţi timp de cinci secunde. Repetaţi întinderea punând piciorul stâng pe genunchiul drept.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: