Modelul Oradea „face pui” în Bărăgan. Primarul de la Slobozia: „Vreau să nu mai existe situaţii aberante!”

Modelul Oradea „face pui” în Bărăgan. Primarul de la Slobozia: „Vreau să nu mai existe situaţii aberante!”

Birou Unic la Primăria Slobozia FOTO Facebook/Primăria Slobozia

Parterul Primăriei din Slobozia a devenit ghişeu unic, după modelul din Oradea. După o amenajare care a durat trei luni, autorităţile locale au tranformat  zona într-un loc prietenos, simplificându-se astfel interacţiunea dintre contribuabili şi instituţie.

Ştiri pe aceeaşi temă

Biroul Unic al Primăriei Municipiului Slobozia, un serviciu de consultanţă nou creat, adresat cetăţenilor, a fost amenajat la parterul instituţiei.
 
Aici, într-un spaţiu civilizat şi confortabil locuitorii îşi pot rezolva solicitările în cel mai scurt timp posibil, beneficiind de consultanţa funcţionarilor publici. Au fost create 11 birouri de consultanţă, unde angajaţii primăriei pot recepţiona documente şi pot soluţiona situaţiile ce pot fi gestionate rapid. 
 
„Vreau să nu mai existe situaţiile aberante în care un cetăţean depune un set de documente pentru o solicitare, doar pentru a primi răspuns în 30 de zile prin care să fie notificat că a uitat să mai adauge un document. Vreau ca cetăţenii oraşului nostru să ştie că angajaţii primăriei lucrează pentru ei, acordându-le tot sprijinul necesar pentru a îşi rezolva în timp optim problemele.
 
Este important pentru mine ca toţi oamenii care au nevoie de informaţii şi de consultanţă să poată sta jos, în condiţii civilizate care să demonstreze respectul pe care îl avem pentru ei. Am creat în acest sens şi o zonă de aşteptare pentru cetăţeni, dotată cu suficiente scaune astfel încât chiar şi o eventuală aşteptare să fie confortabilă," a precizat Dragoş Soare, Primarul Municipiului Slobozia
 
Conformt autorităţilor locale, modernizarea are ca scop deschiderea instituţiei către nevoile locuitorilor. Se urmăreşte astfel îmbunătăţirea comunicării cu cetăţenii, o mai bună consiliere a acestora de către angajaţi şi scurtarea termenului de răspuns la solicitările adresate instituţiei.
 
Ideea creării unui ghişeu unic la Primăria din Bărăgan a venit după ce edilul din Slobozia a vizitat Oradea. După amenajare aici au fost reunite toate serviciile din cadrul administraţiei locale, precum depunerea declaraţiilor fiscale, arhiva personală (dosar fiscal personal), eliberarea certificatelor fiscale. 
 
În cadrul Biroului Unic sunt şi birouri pentru Direcţia pentru Asistenţă Socială şi pentru S.C. Servicii Publice S.R.L., în scopul de a facilita accesul cetăţenilor la serviciile primăriei şi de a limita pe cât posibil deplasările în alte instituţii. 
 
Vă mai recomandăm şi:
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările