Ce trebuie să mâncăm pentru o viaţă sexuală fără sincope. Top 6 alimente alimente care cresc libidoul

Ce trebuie să mâncăm pentru o viaţă sexuală fără sincope. Top 6 alimente alimente care cresc libidoul

Sexologii ne învaţă care sunt alimentele afrodisace care cresc libidoul FOTO Shutterstock

Specialiştii susţin că există o legătură strânsă între organismul uman şi alimentaţie. Mâncarea afectează atât sănătatea, metabolismul, procesul de digestie şi starea de spirit, cât şi viaţa sexuală.

Sexologii sunt de părere că există legături între alimentele consumate şi viaţa sexuală. Specialiştii explică ce trebuie să mâncăm dacă vrem să avem o dorinţă permanentă în pat.

„Seminţele de pin sunt pline de arginină şi cresc fluxul sangvin prin dilatarea vaselor de sânge, iar acestea se găsesc şi în pilula albastră. Avocado conţine vitamina B6 şi are un rol important în producerea hormonilor masculini. Fructele de mare consummate odată la câteva zile ajută la creşterea libidoului atât la femei cât şi la bărbaţi“, a spus sexologul Cristian Stăncioi.

Care sunt alimentele afrodisiace:

- Ardeiul iute este recunoscut pentru proprietăţile sale afrodisiace, însă reduce şi tensiunea arterial, scade colesterolul, dar şi previne atacul cerebral.

- Bananale conţin fibre şi creşte imediat nivelul energetic. Au de patru ori mai multa proteină, de doua ori mai mulţi carbohidraţi şi de trei ori mai mult fosfor. Conţin şi vitamina A, iar specialiştii susţin că ne ajută dacă vrem să avem o dorinţă permanentă în pat.

- Seminţele de dovleac contribuie la îmbunătăţirea vieţii sexuale. Dacă vom consuma un sfert de ceaşcă de seminţe de dovleac ne va reaprinde cu siguranţă dorinţa sexuală.

- Ciocolata neagră îmbunătăţeşte circulaţia sângelui în organism şi contribuie la creşterea performanţei sexuale.

- Vinul roşu îmbunătăţeşte circulaţia sângelui în timpul sexului. Cei care nu vor să consume vin roşu au o altă alternativă: sucul de rodii. Este bogat în antioxidanţi, iar acest lucru contribuie la creşterea libidoului.

- Brânza conţine magneziu, iar dacă este consumată cu ciuperci şi broccoli are un afect aparte asupra organismului. Orice tip de brânză îmbunătăţeşte circulaţia sângelui cu 5% şi viaţa sexuală.

Medicii nutriţionişti susţin că cel mai important lucru este pregătirea mentală în momentul în care alegem alimentele pe care le consumăm. „Noi controlăm alimentele, nu ele pe noi. Trebuie să înţelegem odată pentru totdeauna că un stil de viaţă sănătos ne poate ajuta din toate punctele de vedere. În cazul în care nu înţelegem acest lucru atunci înseamnă că nu ştim care ne sunt priorităţile în viaţă“, a spus medicul nutiţionist Gabriela Matei.          

Alimentele pe care trebuie să le ocolim:

-Sarea consumată în exces este principalul factor de risc pentru hipertensiunea arterială, iar această afecţiune cauzează disfuncţiei erectilă.

-Zahărul scade nivelul de colesterol, iar acest lucru duce la apariţia problemelor de libidou.

-Soia poate provoca disfuncţie erectilă sşi asta din cauză că strogenul din acest aliment duce la scăderea nivelului de testosteron.

Mai citeşte şi

Cotroversatul psiholog dr. Love, despre infidelitate: „Sexul nu e iubire. Cruntul adevăr este că cei care au amanţi nu iubesc pe nimeni“

Alimente care trebuie evitate înainte de o partidă de sex: ele pot provoca tulburări de erecţie şi scăderea libidoului

Dieta proastă îţi afectează viaţa sexuală. Ce să mănânci pentru un libido crescut
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările