Audienţe în prima zi de stare de urgenţă: românii, mai interesaţi de divertisment decât de programele de ştiri

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Cosmin Prelipceanu FOTO Digi 24
Cosmin Prelipceanu FOTO Digi 24

Luni, 16 martie, în prima seară în care a fost declarată stare de urgenţă pe fondul pandemiei de coronavirus, românii au fost mai interesaţi, potrivit audienţelor, de programele de divertisment decât de ştiri.

La nivel naţional, în intervalul orar 20.00 - 00.00, televiziunile generaliste au ocupat primele poziţii în topul audienţelor, după cum arată Pagina de Media.

Antena 1, care a difuzat reality-show-ul „Asia Express“, s-a clasat pe primul loc, cu 1.301.000 de telespectatori.

Pro TV, care a difuzat serialul „Vlad“, a ocupat poziţia a doua, fiind urmărită de 1. 278.000 de români. 

Locul trei în top a fost ocupat de Kanal D, care a difuzat competiţia „Survivor“. Show-ul a fost urmărit de 992.000 de telespectatori.

Antena 3 a câştigat locul 4, fiind urmărită de 522.000 de telespectatori. Top 5 a fost încheiat de România TV, cu 423.000 de români.

La nivel urban, topul a rămas neschimbat. Modificări semnificative au existat la nivel comercial. Publicul tânăr (18-49 de ani), cel vizat de clienţii publicitari, a fost mai interesat de ştirile de la Digi24. 

Astfel, staţia a surclasat Antena 3, fiind cea mai urmărită televiziune de ştiri, cu 78.000 de telespectatori.

În topul general de la nivel comercial a ocupat locul patru, după generalistele Antena 1, ProTV şi Kanal D. Locul 5 a fost ocupat de Antena 3. La staţia de ştiri s-au uitat 64.000 de tineri.  

TV



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite