Carrefour a demarat o campanie ironică după vânzarea record a unei banane lipite cu bandă adezivă

Carrefour a demarat o campanie ironică după vânzarea record a unei banane lipite cu bandă adezivă

Operă de artă!

Retailerul Carrefour a lansat o campanie de marketing ironică, „Un pic de artă în fiecare casă“, prin care vinde banane şi bandă adezivă la preţ redus, în răspuns la ştirea zilei din domeniul artei.

Ştiri pe aceeaşi temă

Bananele bio Dole, la preţ redus de 8,99 lei pe kilogram, şi banda adezivă texturată, la 12,53 lei, au fost reduse de la 120.000 de dolari, potrivit unui anunţ publicat pe pagina de Facebook a retailerului Carrefour. 
 
Replica inspirată vine după ce artistul italian Maurizio Cattelan a prezentat la târgul de artă Art Basel o banană lipită cu bandă adezivă pe un perete, iar lucrarea a fost vândută pentru fabuloasa sumă de 120.000 de dolari. Evident, ştirea a făcut înconjurul lumii. 
 
Potrivit jurnaliştilor de la The New York Post „ceva este putred în lumea artei şi probabil că este acest fruct învechit la suprapreţ“, notează News.ro
 
 
 
Cattelan a declarat pentru site-ul Artnet că a lucrat la această operă-produs un an şi că la început a vrut să facă o banană din bronz şi răşină, însă totul s-a schimbat când a avut o „revelaţie“.
 
Maurizio Cattelan este cunoscut pentru lucrările sale neobişnuite. El a realizat şi lucrarea „America“, vasul de toaletă din aur de 18 carate racordat în toamna lui 2018, pentru uz public, în Palatul Blenheim din Marea Britanie, casa unde s-a născut Winston Churchill. În septembrie, obiectul, în valoare de circa 6 milioane de dolari, a fost smuls din perete şi furat. 
 
Lucrarea „America“ a fost prezentată la Muzeul Guggenheim din New York în 2016. La momentul inaugurării, vizitatorii au stat două ore la coadă pentru a o vedea.
   

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: