UniCredit Bank taie comunicarea cu clienţii pe Facebook

UniCredit Bank taie comunicarea cu clienţii pe Facebook

UniCredit Bank România a anunţat vineri că se va retrage complet de pe Facebook şi de pe toate canalele sociale deţinute de reţea, începând cu data de 1 iunie 2019, urmând să comunice cu clienţii prin propriile sale canale digitale.

„Suntem dedicaţi asigurării unui dialog privat şi de înaltă calitate cu clienţii noştri şi investim constant în îmbunătăţirea canalelor noastre digitale. De aceea, vă anunţăm că ne vom retrage complet de pe Facebook şi de pe toate canalele sociale deţinute de Facebook, începând cu data de 1 iunie 2019”, anunţă reprezentanţii UniCredit Bank România. Facebook mai deţine platformele Instagram şi WhatsApp.

Întrebaţi care sunt motivele pentru care au ales să se retragă de pe Facebook, reprezentanţii băncii au precizat: „UniCredit consideră că metodele de contact uşor de accesat şi aflate în proprietatea sa, coordonate printr-un model de servicii complet, reprezintă cea mai bună modalitate de a-şi deservi clienţii. De aceea, UniCredit investeşte în îmbunătăţirea canalelor digitale din proprietatea sa, astfel încât să asigure un dialog privat şi de înaltă calitate”.

UniCredit mai precizează că a suspendat orice fel de publicitate pe Facebook în martie 2018 „din cauza preocupărilor privind modul în care au fost administrate anumite incidente prezentate în media”.

„Aceste îngrijorări au rămas nerezolvate, aşa că UniCredit a decis să îşi dezactiveze toate profilele pe Facebook şi canalele sociale deţinute de Facebook (Facebook, Messenger şi Instagram) începând cu data de 1 iunie 2019”, completează banca.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: