Petrecerea de Crăciun pentru echipa ta
0O noapte cu momente memorabile este un mod excelent de a spune “mulţumesc” echipei tale pentru obiectivele realizate, pentru toată munca şi efortul depuse în cursul anului dar şi un prilej de a sărbători, de a socializa şi de a consolida echipa.
Pentru petrecerea de Crăciun a companiei tale, Jubile The Ballroom îţi pune la dispoziţie oferte personalizate, în funcţie de nevoile. În funcţie de structură şi concept, acestea pornesc de la 25 euro / persoană, pentru Meniu All Inclusive. Spaţiile restaurantelor, saloanelor de evenimente şi pub-urilor, amplasate în zonele cheie ale Bucureştiului - Floreasca, Decebal, Pipera şi Centrul Istoric – sunt pregatite să găzduiască petreceri restrânse, începând de la 30 de persoane sau evenimente grandioase, de până la 500 de persoane. Asigurăm locaţia pentru eveniment, cateringul şi băuturile, sunetul, luminile, foto-video, dar şi o echipa de entertainment care să transforme evenimentul tău într-o petrecere 100% tematică.
De la concepte actuale precum Selfie Christmas, la unele îndrăzneţe precum 50 Shades of Grey Christmas, de la tematici clasice Venetian Christmas Party sau Oscar Night Christmas Party, la unele interactive - Star Wars Christmas sau Casino Christmas Party şi până la un Crăciun Tradiţional Românesc cu mâncare servită în vesela de lut, sarmale fierte la ceaun pe pirostrii şi proţap în aer liber.
Cu o experienţă de peste 7 ani în domeniul horeca şi în calitate de Furnizor Oficial al Casei Regale a României, Jubile The Ballroom a ridicat întodeauna standardele, reuşind cu succes îmbinarea respectării unui înalt grad de rafinament al serviciilor cu desfăşurarea oricărui angajament într-un mod eficient şi productiv.
Succesul constă în detalii, de aceea la Jubile The Ballroom ai la dispoziţie oamenii potriviţi pentru a-ţi dezvolta ideile şi a le pune in practică, o echipă gata să preîntâmpine orice problemă sau dorinţă, pentru ca tu să te bucuri de fiecare clipă a serii, să simţi spiritul sărbătorilor, să ai o seară relaxantă şi să te bucuri împreună cu echipa ta.

Aşa cum toate întâlnirile memorabile încep cu o poveste bună, ele prind viaţă în primul rând datorită ţie, iar apoi datorită organizării, împreună cu locaţia şi cateringul.
Trăieşte şi tu experinţa Jubile The Ballroom!
Afla mai multe pe http://www.jubile.ro/corporate/ .