IKEA Băneasa cheamă în magazin peste 22.000 de clienţi care au cumpărat lampa pentru copii Smila. Aceştia vor primi gratuit un set de reparaţii

0
Publicat:
Ultima actualizare:
IKEA Băneasa a vândut în România în ultimii doi aproximativ 22.500 de lămpi pentru copii Smila FOTO Adevărul
IKEA Băneasa a vândut în România în ultimii doi aproximativ 22.500 de lămpi pentru copii Smila FOTO Adevărul

Clienţii IKEA Băneasa care au achiziţionat în ultimii ani lampa de perete pentru copii Smila sunt rugaţi să contacteze personalul magazinului pentru a primi gratuit un set de reparaţii, anunţă reprezentanţii companiei. Decizia a fost luată la nivel global după ce un copil de 17 luni din Marea Britanie şi-a pierdut viaţa strangulat cu cablul de la lampă.

„Magazinul IKEA din Zona Comercială Băneasa le recomandă tuturor clienţilor care au acasă o lampă SMILA să verifice imediat dacă lampa şi cablul sunt corect fixate pe perete. Verificarea este necesară pentru a se asigura că atât lampa, dar mai ales cablul nu se află la îndemâna copiilor“, se arată într-un comunicat al companiei. 

Reprezentanţii retailerului suedez îi roagă pe clienţii care au achiziţionat o astfel de lampă de perete în România să contacteze Departamentul Relaţii Clienţi al magazinului IKEA din Zona Comercială Băneasa, pe adresa de email info.bucuresti.ro@IKEA.com sau la numărul de telefon 0746 MYIKEA (0746.69.45.32), pentru a primi gratuit un set de reparaţii. Setul conţine o etichetă de avertizare, instrucţiuni de siguranţă şi adezivi pentru fixarea cablului pe perete.

Compania IKEA Group a decis rechemarea acestui produs pentru reparaţii în toate magazinele din lume. Numărul total al lămpilor SMILA vândute în magazinele IKEA din toată lumea a fost de 23,3 milioane de bucăţi, din 1999 până în prezent. În mai 2013, compania IKEA Group a sistat comercializarea lămpilor SMILA la nivel global. În iulie 2013, compania a iniţiat o acţiune de informare a clienţilor cu privire la lămpile SMILA.

Magazinul IKEA din România a vândut 22.500 de lămpi SMILA, începând din anul 2007 la preţuri de până la 24,99 lei/ bucată, şi nu a primit nicio sesizare cu privire la acestea, potrivit datelor oferite de reprezentanţii companiei.

image

„Cablul nefixat al lămpii poate prezenta un risc de strangulare dacă este montat în zonele unde copiii îl pot ajunge. De aceea, orice obiect care este dotat cu cabluri sau sfori, precum draperiile, storurile sau jaluzelele trebuie să fie montat cu grijă şi bine fixat. Cablurile electrice sau cordoanele de prindere ale oricăror produse cu fire nu trebuie să rămână dezlegate în preajma sau la îndemâna copiilor“, avertizează retailerul într-un comunicat de presă.


Mai puteţi citi: 

Ikea Băneasa a retras de la vânzare două tipuri de paturi pentru copii şi cere celor 3.000 de clienţi care au cumpărat produsele să revină pentru reparaţii. Magazinul Ikea din Băneasa a retras de la vânzare paturile pentru copii KRITTER şi SNIGLAR, după ce compania a primit sesizări de la clienţi privind ruperea barei de metal care leagă tăblia laterală de cadrul patului, testele ulterioare arătând că defectele de fabricaţie se întâlnesc la anumite loturi. Reprezentanţii magazinului roagă clienţii să verifice seria paturilor şi să se adreseze companiei pentru a primi gratuit un set de reparaţii.

Magazinul Ikea Băneasa a retras de la vânzare o cană şi cere celor peste 1.000 de clienţi care au cumpărat produsul să îl returneze. Magazinul Ikea din Băneasa a retras de la vânzare cana Lyda şi recomandă clienţilor care au cumpărat produsul să-l returneze pentru a primi înapoi suma plătită pentru acesta.

Cel mai bine vândut produs al magazinului de mobilier şi decoraţiuni IKEA din Bucureşti este hot-dogul: 8.400 de bucăţi pe zi. Cel mai bine vândut produs al retailerului IKEA din Bucureşti este sandvişul hot-dog care costă un leu. Magazinul vinde în fiecare an peste 3 milioane de sandvişuri hot-dog, aproximativ 8.400 de astfel de produse pe zi.

Aproape 10.000 de români produc mobilă pentru 340 de magazine IKEA. Gigantul suedez IKEA, cu afaceri de aproape 30 de miliarde de euro la nivel internaţional, şi-a construit o reţea de furnizori locali care cuprinde 40 de fabrici de mobilă şi decoraţiuni de la care cumpără umeraşe (Gherla), pătuţuri pentru copii (Drajna-Prahova), farfurii (Alba-Iulia) sau ceşti (Sighişoara) care ajung în cele 340 de magazine din lume.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite