Coronavirusul a speriat iepuraşul de Paşte. Vânzările de ciocolată s-au „topit“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Producătorii elveţieni de ciocolată fac reduceri de preţuri nemaivăzute, în încercarea de a-şi vinde marfa în plin sezon de Paşte, în contextul în care cumpărătorii afectaţi de coronavirus s-au orientat mai degrabă spre hârtie igienică şi supă la plin decât spre iepuraşi de ciocolată, scrie Bloomberg.

Producătorul Lindt & Spruengli AG oferă reduceri online de 30% la toate sortimentele de ciocolată de Paşte. Laederach, alt producător de lux de ciocolată, şi-a abandonat practica obişnuită de a nu face reduceri, în acest an. Retailerii din Europa şi America de Nord oferă de asemenea promoţii cu reduceri de până la 50%.

În această perioadă de carantină globală, când lumea încearcă să limiteze răspândirea coronavirusului, iar oamenii îşi pierd locurile de muncă, consumatorii se orientează mai degrabă către mâncare şi băuturi esenţiale, lăsând deopare frivolităţile.

Lindt, cel mai mare producător de ciocolată premium, a livrat produsele sale de Paşte înainte de declararea pandemiei de coronavirus. Acum, magazinele proprii sunt închise, iar interdicţiile de călătorie înseamnă că ciocolata va rămâne nevândută, pe rafturile magazinelor duty-free şi nu numai.

Vânzările de Paşte reprezintă circa 15% din vânzările totale ale Lindt, potrivit unei estimări a Bank Vontobel. Probabil vânzările companiei vor scădea cu circa 14% în prima jumătate a anului.

Atât Lindt, cât şi Laederach au raportat creşteri ale vânzărilor online, dar este puţin probabil ca acestea să compenseze pentru vânzările pierdute din magazine, din moment ce ciocolata este adesea o achiziţie de impuls.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite