Black Friday la eMAG: Comanda medie a fost de patru produse și valoarea de 1.170 de lei. Vânzări mai mari decât anul trecut

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cea de-a 12-a ediţie a Black Friday la eMAG, care a avut loc vineri, 11 noiembrie 2022, a adus peste 560.000 de clienţi care au dorit să profite de ofertele bune de la eMAG şi de la cei peste 9.560 de selleri care au participat la eveniment, potrivit unui comunicat remis sâmbătă AGERPRES.

Depozitul eMAG de la Joița, Giurgiu  FOTO Adrian Pogîngeanu
Depozitul eMAG de la Joița, Giurgiu FOTO Adrian Pogîngeanu

În total, clienţii au comandat de Black Friday la eMAG produse cu o valoare totală de peste 644 de milioane de lei, cu 35 de milioane de lei mai mult faţă de ediţia precedentă. 

"Această ediţie a confirmat faptul că oamenii au fost pregătiţi să aloce un buget mai mare în ziua cu cele mai bune oferte din an şi au profitat de moment pentru a-şi cumpăra atât bunuri de folosinţă îndelungată, cât şi articole pentru nevoile zilnice. Mulţi dintre ei au optat şi pentru plata în rate, folosind bugetul disponibil în contul eMAG/My Wallet sau plata în rate cu cardul", se menţionează în comunicat.

Conform sursei citate, numărul celor care au folosit opţiunea de a plăti în rate a crescut cu 43% faţă de anul trecut, iar 90% dintre ei au apelat la bugetul din contul eMAG/My Wallet.

"Oamenii au pus mai multe produse în coşul de cumpărături, iar fiecare comandă a conţinut, în medie, 4,1 produse, şi a avut valoarea de 1.170 de lei. Comenzile plasate de clienţii Genius, abonamentul cu livrare gratuită şi alte beneficii în patru aplicaţii de comerţ online - eMAG, Tazz, Fashion Days şi Freshful - au cuprins, în medie, 6 articole şi au avut valoarea de 1.359 de lei", se mai precizează în comunicat.

Categoriile de produse care au stârnit cel mai mare interes au fost: articole de băcănie, băuturi, jucării şi articole pentru copii, produse de îngrijire personală, mobilă şi articole pentru casă sau electronice şi electrocasnice. Dintre categoriile speciale, disponibile doar de Black Friday, carnea de porc, voucherele de reducere pentru bilete de avion Tarom, pachetele turistice şi serviciile medicale au fost de interes pentru clienţii eMAG.

"Rezultatele zilei de ieri confirmă forţa comerţului online de a răspunde aşteptărilor clienţilor chiar şi după pandemie. De Black Friday, peste jumătate de milion de români au făcut cumpărături de pe eMAG, unde au descoperit un uriaş mall digital de unde au cumpărat peste 2,2 milioane de produse de la aproape 10.000 de comercianţi care vând pe Marketplace. Interesul enorm se datorează ofertelor foarte bune şi extrem de diverse, care arată că în online găseşti produse pentru fiecare buzunar şi că este loc pentru toţi" a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite