Revolut lansează Spend Management, un serviciu destinat segmentului de busines

Revolut lansează Spend Management, un serviciu destinat segmentului de busines

Revolut lansează Spend Management, un serviciu care le permite clienţilor din segmentul business din Marea Britanie şi Spaţiul Economic European (SEE), inclusiv România, să îşi gestioneze cheltuielile realizate cu cardurile de companie de către membrii echipei.

Spend Management adaugă o serie de instrumente care ajută directorii financiari, contabilii sau managerii de control financiar să monitorizeze şi să optimizeze cheltuielile de pe cardurile business. Funcţionalitatea este disponibilă atât pentru varianta desktop, cât şi pentru aplicaţia mobilă Revolut Business. În România, fintech-ul britanic este cunoscut mai ales pentru aplicaţia folosită de utilizatorii persoane fizice, având peste 1,7 milioane de utilizatori de retail pe plan local. De la începutul acestui an, Revolut şi-a reconfigurat şi oferta pentru segmentul B2B, punând la dispoziţia clienţilor din segmentul de business 4 planuri (Free, Grow, Scale, Enterprise).  
 
Mai mult, din luna iunie, clienţii din segmentul business care sunt înregistraţi în România vor avea acces şi la IBAN-uri în RON. IBAN-ul local va permite companiilor efectuarea de transferuri domestice în RON mai rapid şi mai ieftin, chiar instant, în măsura în care şi banca beneficiară are disponibil acest serviciu, şi vor încasa mai uşor sumele aferente facturilor emise.
 
 Spend Management este a doua categorie de servicii importante în care Revolut Business aduce noutăţi anul acesta, după ce în februarie a lansat, doar în Marea Britanie, produsul Payroll. 
 
Independent de dimensiunea companiei, suita Spend Management uşurează controlul cheltuielilor în companie pentru directorii financiari sau pentru departamentele de contabilitate/ trezorerie, permiţând gestionarea plăţilor în timp real. 
 
Principalele avantaje ale Spend Management sunt:
 
Emiterea unui număr nelimitat de carduri fizice şi virtuale, gratuit, pentru conturile corporate ale clienţilor - un instrument ideal pentru echipele care sunt localizate în regiuni/ oraşe diferite sau care au nevoie de mai multă flexibilitate în obţinerea fondurilor pentru achiziţii directe; 
Administrarea sumelor alocate pentru achiziţiile în scopuri de business cu roluri foarte bine definite, permisiuni şi control la distanţă. Stabilirea de limite pentru anumite categorii de cheltuieli şi achiziţii, pentru numărul de tranzacţii efectuate de fiecare utilizator de card sau pentru sumele cheltuite într-un anumit interval de timp;
Controlul asupra retragerilor de la ATM, care sunt posibile în mai mult de 28 de monede şi în peste 100 de ţări;
Monitorizarea în timp real a cardurilor de companie prin intermediul unui dashboard;
Monitorizarea şi optimizarea cash-flow-ului şi ale fondurilor care sunt utilizate de angajaţi, prin intermediul cardurilor corporate fizice/ virtuale. 
 
Împreună cu soluţia existentă deja în aplicaţie, Cheltuieli, aceste noi instrumente le permit business-urilor cu creştere accelerată, care au echipe în mai multe ţări şi desfăşoară operaţiuni în pieţe diferite, să efectueze tranzacţii şi plăţi în mai multe valute, să gestioneze aceste fluxuri în timp real, să reducă din cheltuielile nejustificate, să elimine cererile de rambursare şi să ofere echipei mai multă vizibilitate şi transparenţă asupra procedurile legate de cheltuielile profesionale. 
 
James Gibson, directorul general al Revolut Business, a declarat: “Multe companii sunt precaute atunci când trebuie să le aloce fonduri angajaţilor prin cardurile de companie deoarece consideră că este riscant sau că nu pot controla utilizarea fondurilor. Dar a avea doar un număr redus de carduri de companie, eventual utilizate la comun de angajaţi, creşte riscul de fraudă şi îngreunează activitatea. De la această premisă am pornit atunci când am creat noul set de instrumente prin care ne dorim să ajutăm companiile să gestioneze mai bine fondurile şi să prevină depăşirea bugetelor”.
 
Spend Management face parte din oferta obişnuită a Revolut Business pentru întreprinderile care vizează creşterea e-commerce-ului în ponderea afacerilor lor, indiferent de dimensiunile acestora şi de verticalele în care activează.
 
Arthur Edson, directorul financiar al companiei britanice de cosmetice sustenabile Wild, fondat în 2019, a afirmat: "Revolut Business este un serviciu excelent pentru managementul cheltuielilor. Noi gestionăm toate fondurile pentru cheltuielile echipei cu cardurile de companie şi am stabilit anumite praguri pentru a evita cheltuielile nejustificate. Îmi place că pot să vizualizez în timp real orice cheltuială angajată, exact în momentul în care aceasta este în curs de finalizare. De asemenea, faptul că echipa are de acum acces la un instrument sigur este minunat. Cum toate cardurile sunt conectate la un cont central, dacă unul dintre acestea se pierde sau este sustras, putem să-l închidem de la distanţă, direct din aplicaţie, din doar câteva click-uri”.
 
In 2021, clienţii Revolut Business au folosit serviciile super-aplicaţiei financiare pentru 7,4 milioane de tranzacţii, la nivel global, aproape dublu faţă de anul 2020  (+97%). Valoarea medie/ tranzacţie a crescut în 2021 comparativ cu 2020 cu 66%, în timp ce numărul tranzacţiilor realizate/ client business a progresat cu 60%, în acelaşi interval. 
 
În ultimul an, Revolut Business a adăugat o serie de noi funcţionalităţi, inclusiv coduri QR, acceptarea de plăţi prin POS, link-uri de plăţi. În contextul pandemiei de COVID-19, afacerile au avut nevoie de tot mai multe modalităţi de plată care să respecte regulile de distanţare socială şi noile instrumente adăugate au crescut eficienţa funcţionalităţii Cheltuieli. Cu Revolut Business, utilizatorii din segmentul B2B pot nu doar să facă mai uşor managementul cheltuielilor şi să gestioneze fluxurile de plăţi, ci şi să arhiveze fotografii ale facturilor achitate, direct în aplicaţie. 
 
Revolut Business a fost lansat în iulie 2017 în Marea Britanie şi în Europa, cu scopul de a oferi clienţilor din categoria întreprinderilor mici şi mijlocii, dar şi corporaţiilor o aplicaţie în care să gestioneze toate nevoile financiare ale propriilor afaceri. Cu ajutorul Revolut Business, clienţii B2B pierd mai puţin timp cu aspectele administrative şi se concentrează mai mult asupra business-urilor. 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările