eMAG lansează o linie de finanţare cu dobândă zero. Cine o poate accesa şi ce condiţii trebuie să îndeplinească

eMAG lansează o linie de finanţare cu dobândă zero. Cine o poate accesa şi ce condiţii trebuie să îndeplinească

eMAG şi Idea::Bank au lansat, în premieră în România, prima linie de finanţare cu dobândă zero, proiectul-pilot urmând să fie optimizat timp de două luni, a anunţat compania.

Ştiri pe aceeaşi temă

„Proiectul-pilot se adresează sellerilor din eMAG Marketplace şi va fi optimizat timp de două luni pe un număr de 135 de selleri, care pot accesa un plafon de creditare de peste 3,8 de milioane de euro”, a informat compania, precizând că va susţine integral şi din resurse proprii, în anumite condiţii, contravaloarea dobânzilor liniilor de finanţare accesate de selleri prin eMAG Seller Credit powered by Idea Bank.
 
 „Pentru a-şi îmbunătăţi rezultatele şi pentru a oferi clienţilor eMAG o experienţă din ce în ce mai bună, partenerii noştri au nevoie să investască în oameni, produse şi servicii. Aceştia au nevoie de soluţii de finanţare rapide, pentru a rămâne competitivi într-o piaţă extrem de dinamică. Noi am investit în dezvoltarea unui program care să îi ajute să îşi crească vânzările şi, alături de partenerul nostru Idea:: Bank, le punem la dispoziţie o soluţie de finanţare pe care o pot accesa, în anumite condiţii, fără să suporte niciun cost”, a declarat Florin Filote, director eMAG Marketplace.
 
Prin intermediul eMAG Seller Credit powered by Idea::Bank, soluţie de finanţare dedicată realizată în parteneriat de către eMAG şi Idea::Bank, sellerii vor avea posibilitatea de a accesa, în proiectul-pilot, o linie de finanţare bazată pe valoarea medie a vânzărilor lor trimestriale realizate pe eMAG Marketplace, calculată funcţie de istoricul ultimelor 12 luni, dar nu mai mult de 300.000 de lei. Suma va putea fi disponibilă în maximum trei zile lucrătoare, fără să fie necesar ca sellerul să se prezinte la sediul băncii.
 
 Banii obţinuţi vor putea fi investiţi în:
 
Dezvoltarea personalului existent sau în atragerea unui personal mai bine calificat sau mai numeros;
 
Suplimentarea stocurilor pentru produsele existente, sellerii având astfel posibilitatea de a obţine condiţii mai avantajoase de achiziţie de la furnizorii proprii;
 
Extinderea gamei de produse, cu efecte în imbunătăţirea experienţei de cumpărare a clienţilor, care astfel vor avea acces la produse noi.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: