
Mercedes-Benz G Class – Experience
Am concediat pentru două zile jurnalistul auto pentru a participa la o experienţă rezervată clienţilor Mercedes-Benz, un G-Experience.
Am concediat pentru două zile jurnalistul auto pentru a participa la o experienţă rezervată clienţilor Mercedes-Benz, un G-Experience.
Renault şi-a revizuit gama de vehicule comerciale. Renault Master a primit o faţă nouă, o nouă motorizare, un interior redesenat.
Mercedes-AMG GLE Coupé nu este pentru toată lumea – asta e clar. Până la urmă vorbim despre unul dintre cele mai impozante SUV-uri pe care le poţi cumpăra, plin de tehnologie, cu un motor exploziv şi cu un preţ pe măsură, care începe de la aproape 100.000 de euro. Ce poţi cumpăra cu aceşti bani? Haideţi să descoperim.
718 Cayman GTS 4.0 este un model eveniment în gama Porsche. Este atât de bun încât aduce puţină umbră în dreptul legendarului 911 Carrera. Care sunt atuurile sale?
M-am întâlnit cu noul BMW Seria 4 acum aproape două săptămâni, dar libertatea de a povesti a fost descătuşată astăzi. Aşadar, despre un surprinzător BMW 430i degustat pe circuitul Motorpark.
O ultimă întâlnire cu Mercedes-Benz Vito, dar în special cu propulsorul OM651 de 2.143 cmc, un propulsor care a debutat în 2008.
Să te califici pentru a fi etichetat drept produs de lux... durează. Pot accede francezii în zona de lux cu DS, în particular cu acest DS7, doar afirmând că este un produs de elită? Să vedem...
America are mulţi eroi de exportat. Întrebarea este dacă îi dorim pe aici, pentru că unii nu vin în costume strălucitoare, fac parte din cotidianul vieţii de peste ocean.
Când m-am întâlnit cu noul Ford Kuga... mi-a fugit gândul la una din spusele lui Henry Ford, părintele companiei: ”Un client poate comanda maşina în orice culoare doreşte, atât timp cât este neagră”.
Cândva, când planeta funcţiona după alte reguli decât cele impuse de acest virus, aici ar fi fost primul test cu noua Mazda MX-30. În actualele condiţii, însă, vorbim despre un prim contact cu acest model, unul pe parcursul unui traseu de aproximativ 70 km.
Mercedes-Benz şi-a propus să aibă un răspuns pentru fiecare cerere a unui potenţial client, iar acest GLB 250 4Matic este o propunere extrem de articulată.
Ziua în care Ford a decis reluarea producţiei la Craiova ne-a găsit la volanul unui Puma 1.0 EcoBoost. Atunci, de ce nu, Ford Puma să fie primul model testat odată cu relaxarea măsurilor de izolare.
Deşi dieselul a pierdut ceva puncte la capitolul popularitate, rămâne un trofeu râvnit. Când poţi survola urbanul cu un consum de 6 litri... cum să nu-l doreşti. În cazul de faţă, noul Clio dCi 115 în echiparea Intens.
Când te uiţi câte premii a adunat Peugeot 208, noua generaţie, ai fi tentat să crezi că s-a inventat maşina perfectă. Aşa să fie? Să vedem.
Compactele puternice sau hothatch-urile, aşa cum le numim deseori, au fost mereu fascinante pentru că au oferit performanţe ridicate la preţuri relativ accesibile. Lansarea pe piaţa a noului Ford Focus ST a impus un test amplu pentru a vedea unde se situează aceasta. Pentru asta i-am pregătit doi concurenţi de top – Honda Civic Type R şi Renault Megane RS Trophy.
...noi o complicăm din dorinţa de a avea impresia că trăim... Un altfel de test cu Mazda MX-5, un roadster care a intrat în Guinness World Records.
Suntem în plin program Rabla, şi am avut curiozitatea să vedem cum arată un model care poate fi achiziţionat cu mai puţin de 10.000 euro, dar să fie un model care să poată adăposti cinci persoane şi bagajele lor. De la 9.600 euro cu TVA inclus, vedeta este Fiat Tipo 1.4.
Ideea unui hot hatch diesel nu este nouă. Undeva prin 1993 Citroen lansa ZX Volcane Turbo Diesel, un model care avea la bază platforma lui Peugeot 306, şi care este considerat cam primul hot hatch cu propulsor diesel.
Substitut de SUV! Sincer să fiu, cam asta înţeleg eu prin SUV – Sport Utility Vehicle. Un automobil care să îi permită proprietarului acces la ieşirile în natură, la sport. Nu să faci sport cu paralelipipedul.
Să ne imaginăm un post negru de o săptămână, şi apoi să te aşezi la masă, să îţi fie pus în faţă un borcan de dulceaţă de căpşuni (doar pentru că este preferata mea) şi o linguriţă mică mică mică... şi să ai voie să iei câte una la fiecare oră... cam aşa testez eu noul BMW Seria 2 Gran Coupe.
Un test realizat înainte de carantină, unul în care mi-am concediat toate instinctele şi pornirile de a conduce eco pentru a descoperi ce oferă noua generaţie Renault Zoe în viaţa reală.
Îmi era dor de Juke, de Nissan Juke. Îmi era dor să vorbesc la timpul prezent, şi uite că uneori dorinţele se împlinesc. Welcome back Nissan Juke!
Un model care pune accent pe eficienţă dar propune un design care musteşte de testosteron. Se împacă cele două concepte? Un test scurt cu Lexus ES300h.
Seria 5 este un fel de ultim mohican în actuală gamă BMW. Este singurul model care, încă, nu are butonul de start/stop pe tunelul median... dar va fi remediat acest ”minus” în curând.
Şi-au făcut bine temele cei de la Renault, aş spune... enervant de bine. Şi pentru că maşina asta te obligă la pusee de logoree, nu prea mai am timp de metafore, trebuie să mă apuc de treabă. Un test cu noua generaţie Renault Captur.
Mai în glumă, mai în serios... dacă optezi pentru un Sprinter 319 CDI va trebui să investeşti suplimentar în elemente de ancorare a mărfii din zona cargo. Cu un V6 sub capotă care oferă 190 CP şi 440 Nm vei uita deseori că eşti la valonaul unui van.
Etapă în care voi face, puţin, apologia turismului în defavoarea SUV-ului. Şi apoi voi reveni la ceea ce te bucură în viaţa de zi cu zi la volanul lui 540d Touring.
Ar fi trebui să fie un altfel de test pe termen lung, unul în care să-i descopăr acestui model serenitatea la drum lung. Aşa că, acum, un BMW 540d xDrive Touring în vremuri de Coronavirus COVID-19 – Episodul 1.
Dacă o maşină reuşeşte să mă facă să zâmbesc, vorbesc de acel zâmbet sincer generat de un moment de surprindere plăcută... atunci a reuşit să treacă de filtrul raţiunii. Adică a absolvit, probabil, unul dintre cele mai grele examene. Un test cu Ford Puma ST-Line X 1.0 EcoBoost Hybrid 155.
Acum şase săptămâni când am scris acest test pentru revista Adevărul Auto, am scris altă introducere... uşor inadecvată astăzi, dar îl voi reproduce mai jos. Cât de mult se poate schimba planeta în câteva săptămâni. Un test drive cu Mazda2 de pe meleaguri elene.