Video Reparații oprite de traficul intens de pe DN 68A, șoseaua care dublează Autostrada Vestului VIDEO

0
Publicat:

Reparațiile începute pe un tronson de circa 14 kilometri din șoseaua DN 68A Deva-Lugoj în această săptămână au fost oprite după două zile. Numeroși șoferi au reclamat blocajele create de lucrări.

Lucrările de reparații au durat două zile. Foto: DRDP Timișoara

Drumul Național 68 A Deva-Lugoj a intrat în șantier la începutul săptămânii, pe tronsonul Margina-Holdea, de la limita județelor Timiș și Hunedoara, însă lucrările au fost suspendate la scurt timp de la începerea lor, iar muncitorii și utilajele au părăsit zona care necesită reparații.

Traficul rutier intens de pe acest sector, în condițiile în care este singurul tronson de al drumului național care nu este „dublat” de Autostrada Lugoj-Deva, a contat în decizia luată de compania de drumuri.

„Valorile foarte mari de trafic îngreunează intervențiile de pe DN 68A în zona Coșava, motiv pentru care lucrările de reparații se vor sista, urmând să fie reluate la o dată pe care o vom anunța ulterior. Drumul național care leagă nodurile rutiere Margina și Holdea are trafic de autostradă, nefiind proiectat pentru asemenea valori de circulație. Aceste lucrări sunt esențiale pentru menținerea viabilității drumului în condiții de siguranță”, a informat Direcția Regională de Drumuri și Poduri (DRDP) Timișoara.

Șoferii nemulțumiți de aglomerația din trafic

În 31 iulie, tronsonul rutier din vestul României a intrat în reparații în zona Coșava din județul Timiș. Anunțul a fost făcut de DRDP Timișoara care a informat că lucrările vor dura circa două săptămâni și a stârnit nemulțumirea multor șoferi. Oamenii s-au plâns că drumul este foarte aglomerat și că pierd zeci de minute la intrarea pe DN 68 A de pe autostradă, prin nodul rutier Margina.

Pe acest tronson de drum se circula îngrozitor și în condițiile în care nu sunt lucrări. Dacă mai sunt și restricții de circulație, tronsonul rutier Margina Holdea, va fi parcurs în aproximativ 3-4 ore. Recomand evitarea acestui drum pe rute ocolitoare. Drumuri bune”, a transmis un alt șofer, pe pagina de Facebook a DRDP Timișoara.

Decizia de suspendare a lucrărilor a stârnit din nou iritarea multor șoferi.

Aceste lucrări le puteați face până acum, nu în plin concediu, când oamenii vin acasă la familie sau merg la mare. Aceeași treabă ați făcut-o și anul trecut”, a fost reproșul unui șofer.

„În concluzie, abandonați lucrarea și mergeți și voi în concediu”, a transmis un alt șofer.

Tronsonul rutier Margina-Holdea, de pe Drumul Național DN 68A Deva Lugoj nu este „dublat” de autostrada A1 Lugoj-Deva. Din această cauză, traseul este extrem de aglomerat.

Șoferii care circulă pe autostrada din vestul României, dinspre Timișoara spre Sibiu, sunt nevoiți să coboare de pe autostradă în nodul rutier Margina, pentru a-și continua traseul pe DN 68A Deva Lugoj, până la nodul rutier Holdea.

De aici, își pot continua călătoria, fără întrerupere, doar pe autostradă până în orașele Cluj Napoca sau Sibiu. O pot face și pe DN 68A Deva-Lugoj, înspre Deva, mai puțin aglomerat pe sectoarele dublate de Autostrada Lugoj-Deva.

Autostrada cu tuneluri va rezolva problemele pe DN 68A Deva Lugoj

Tronsonul rutier Margina-Holdea a mai intrat în reparații ample, pentru câteva săptămâni, și în vara anului 2021.

Traficul intens și numeroasele mașini grele care îl tranzitează au făcut însă ca șoseaua să se degradeze. Dificultățile întâmpinate de șoferi pe acest tronson vor mai dura cel puțin trei ani, până la finalizarea lucrărilor la tronsonul de autostrada Margina-Holdea.

Lucrările la tronsonul rămas nefinalizat din Autostrada A1 Lugoj-Deva, între localitățile Margina (Timiș) și Holdea (Hunedoara) au fost reluate la începutul lunii iulie 2023 (video), după o așteptare de peste șase ani. În acest timp, statul român a trebuit să reia procedurile de licitație pentru proiectarea și execuția restului de autostradă.

În 2022, contractul în valoare de 1,8 miliarde de lei fără TVA, pentru construcția tronsonului de nouă kilometri, numit și autostrada cu tuneluri, a fost atribuit de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) asocierii Spedition UMB – Tehnostrade – SA&PE Construct – Euro-Asfalt.

El prevede realizarea a două tuneluri de peste doi kilometri, în apropiere de localitatea Holdea.

Mai multe pentru tine:
Românii care au vizitat una dintre cele mai izolate și ieftine țări din lume. Ce i-a impresionat cel mai mult: „Un gest simplu, dar cu o semnificație profundă”
Cauza morții bateristului Marius Keseri de la Direcția 5. Prietenii rup tăcerea. „Boala cumplită îl schimbase, nu-l mai recunoșteai. Venea la biserică să se roage”. Ultimele fotografii
Cu ce se delectează în mod frecvent Prințesa Charlene, Prințesa Kate sau Regina Letizia. Mâncărurile preferate ale nobililor
Val de ură după nunta lui Dorian Popa din Maldive. Artistul, făcut praf după ce a publicat acest video cu mireasa
Prințesa Rajwa a dus moda din Iordania la Palatul Elysée din Paris! Întâlnire istorică cu Brigitte și Emmanuel Macron
Șefa ANM răspunde acuzațiilor cu privire la Codul roșu anunțat în Capitală. Elena Mateescu: „Ne raportăm la criterii clare”
Sute de monede antice din aur și argint, descoperite într-o locație secretă
Eduard, un copil de 10 ani, crescut de bunici și abandonat de părinți, luptă pentru viață! A vomitat sânge și are nevoie de o operație urgentă la inimă. AJUTĂ ȘI TU!
„Am rămas în chiloți!” Momentul terifiant trăit de un român celebru pe cel mai înspăimântător aeroport din Europa
I-a donat propriul rinichi, dar n-a fost invitată la nunta Selenei Gomez. Cum explică donatoarea trădarea
Trei polițiști rutieri din Botoșani, cercetați după ce ar fi trecut cu vederea infracţiunile şi contravenţiile comise de mai mulți șoferi