TikTok lansează opțiunea de postări text. Bătălia dintre rețelele sociale se intensifică
0Aplicația de streaming video TikTok, deținută de chinezi, spune că va oferi postări doar cu text, pe măsură ce concurența dintre giganții rețelelor de socializare se intensifică.
Platforma spune că noua funcție le oferă utilizatorilor "o altă modalitate de a se exprima".
La începutul acestei luni, TikTok a lansat un nou serviciu de streaming muzical pentru a rivaliza cu platforme precum Spotify și Apple Music. Luni, Twitter-ul lui Elon Musk a renunțat la faimosul său logo cu pasăre albastră și a trecut la un X alb-negru, potrivit bbc.com.
Utilizatorilor TikTok li se vor oferi acum trei opțiuni pe aplicație, să posteze fotografii, videoclipuri sau text.
De asemenea, aceștia vor putea personaliza postările prin adăugarea de sunet, locație sau Duets, care sunt reacții video la postările altor utilizatori TikTok.
"Aceste caracteristici fac ca postările tale de text să fie la fel de dinamice și interactive ca orice postare video sau foto", a declarat TikTok.
TikTok, care este deținut de compania chineză ByteDance, a lansat recent un nou serviciu de streaming muzical, TikTok Music, în Brazilia și Indonezia.
Săptămâna trecută, compania a lansat, de asemenea, o versiune beta a serviciului în Singapore, Mexic și Australia.
Un purtător de cuvânt a declarat că acesta le va permite utilizatorilor "să asculte, să împărtășească și să descarce muzica pe care au descoperit-o pe TikTok, precum și să împărtășească piesele și artiștii lor favoriți cu comunitatea TikTok".
Aplicația testează alte caracteristici, inclusiv un nou mod peisaj, cu anumiți utilizatori din întreaga lume.
În 2021, TikTok a devenit cea mai populară destinație online din lume, întrucât a avut mai multe accesări decât gigantul american al motoarelor de căutare Google.
În acel an, aplicația a declarat, de asemenea, că avea peste un miliard de utilizatori activi la nivel global.
Concurența dintre firmele rivale de social media - precum Meta, proprietarul Instagram, și X, platforma Twitter rebranduită de dl Musk - s-a intensificat în ultimele săptămâni.
Luna aceasta, noua platformă Threads a Meta a fost lansată în magazinele de aplicații Apple și Android în 100 de țări, inclusiv în Marea Britanie.
Șeful Meta, Mark Zuckerberg, a declarat ulterior că platforma Threads a companiei sale a înregistrat peste 100 de milioane de utilizatori în mai puțin de cinci zile.
Tot în această săptămână, marca păsării albastre de pe rețeaua de socializare Twitter a fost înlocuită cu un logo care prezintă un X alb pe fond negru.
Termenul "tweets" va fi, de asemenea, schimbat în "x-uri", potrivit domnului Musk.