PNL apără campania de promovare a lui Ciucă: „Toate partidele beneficiază de subvenție din partea bugetului de stat”

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

Potrivit legii, toate partidele politice beneficiază de subvenție din partea bugetului de stat și fiecare partid își stabilește priorităile legate de promovarea activităților sale, a transmis PNL printr-un comunicat.

PNL apără campania de panotaj a lui Nicolae Ciucă FOTO Arhivă

"PNL - precum și celelalte partide – folosește aceste fonduri pentru a promova activitatea partidului, conducerea formațiunii, candidații, atât prin campanii de panotaj outdoor, cât și alte metode",  a transmis Biroul de presă PNL, adăugând că primul lider care a beneficiat de o asemenea promovare a fost Cătălin Drulă, pe atunci președintele USR.

"În prezent, un alt lider de partid - George Simion, președintele AUR – își promovează, în același mod, un plan electoral prezentat în afara perioadei legale pentru acest tip de campanie. Dintre formațiunile politice, PSD a cheltuit cele mai mari sume pentru activități de promovare", se mai arată în comunicat.

Național-liberalii au menționat, de asemenea, că panourile publicitare au fost rezervate și contractate încă din luna februarie 2024 pentru întregul an, având în vedere toate campaniile electorale și materialele de promovare ale partidului. Aceste panouri nu au fost destinate exclusiv promovării cărții președintelui, fiind utilizate și pentru evenimente precum Congresul Partidului Popular European și pentru Ziua Partidului.

"Manifestarea aceleiași transparențe ar trebui să vină din partea tuturor partidelor. Spre deosebire de alte formațiuni politice, PNL a răspuns întrebărilor venite din partea presei", a mai transmis formațiunea politică, precizând totodată că volumul autobiografic al lui Nicolae Ciucă urmează să fie lansat în perioada următoare, iar toate veniturile vor fi direcționate către susținerea unor inițiative caritabile.

Afirmațiile vin după ce, o analiză realizată de Snoop.ro a arătat că, până acum, campania de promovare a candidatului Nicolae Ciucă - „Un ostaș în slujba țării” - a costat 2 milioane de euro, sumă care se va dubla în noiembrie.

Suma a fost plătită de PNL din bani publici, pentru cele 400 de panouri de promovare a cărții autobiografice a președintelui partidului

PNL a precizat, într-un răspuns oficial către Snoop.ro , că publicitatea cărții „Un ostaș în slujba țării”, care a intrat în a patra lună, costă 510.000 de euro pe lună, aici intrând chiria expunerii publicitare, TVA și taxele locale.

Mai multe pentru tine:
Pijamale pentru copii de Crăciun 2025 – cozy și hazlii, la ofertă, majoritatea sub 100 lei, cadouri de la Moșu’ pentru dimineți pline de magie
Obiceiul adorabil de la Palatul Regal britanic, în ajun de Crăciun. Cum se împarte fericirea între prinți și prințese
Top 20 mașini de spălat și uscătoare 2025 – alege modelul perfect pentru casă și economisește inteligent
Cadouri de Crăciun pentru el: Top 15 aparate și produse de ras și bărbierit verificate online – alege cadoul care îl va impresiona și răsfăța
Cele mai bune 15 vinuri de pe eMAG în 2025: ce aleg românii de sărbători. Transformă mesele de Crăciun și Revelion în momente magice
De ce se adaugă o lingură de mălai în compoziția sarmalelor. Un truc folosit de bucătăresele din Moldova
Dovada că Alessia Pop, câștigătoarea Vocea României, s-a cunoscut cu Theo Rose înainte de a urca pe scena concursului de la PRO TV. Unde au fost cele două
Cornel Dinu spune ce pensie încasează, după 40 de ani petrecuți la Dinamo: „Asta-i o țară, un stat care nu-și servește locuitorii, fură de la ei”
Tricouri de Crăciun pentru copii și familie – Cadouri unice, outfituri cozy și reduceri exclusive eMAG: magia sărbătorilor în casa ta
Ce etnie are Alessia Pop, câștigătoarea de la Vocea României: „Nu pot exprima durerea pe care o simt ...”
Cadouri de Crăciun pentru copii: 25 de hanorace și pulovere festive – de la modele la reducere sub 100 de lei, la cadouri unicat și personalizate