Noul algoritm Facebook schimbă în bine tot ceea ce vezi în News Feed

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Facebook îşi ajustează algoritmul pentru a face din News Feed un flux mai interesant, mai plăcut. Ar trebui să sesizezi schimbările în următoarele săptămâni.

Lupta dintre Facebook şi conţinutul clickbait a început în urmă cu aproximativ 2 ani. De atunci, reţeaua socială a început să ducă cât mai jos în news feeed articolele pe care ai dat click doar pentru a le închide după câteva secunde, deoarece te-ai lămurit că în interior nu era ceea ce credeai.

În plus, a renunţat aproape complet să mai includă doar titluri la ştiri, punând de asemenea accent şi pe cele câteva rânduri de preview dintr-un articol care te ajută să înţelegi mai bine ce se află la un click distanţă. Deoarece eforturile descrise mai sus se pare că nu au fost foarte eficiente, oficialii Facebook tocmai au anunţat pe blogul companiei un nou sistem de filtrare ce va începe să fie pus în aplicare în următoarele zile.

,,Cu acest update, utilizatorii vor vedea mai puţine poveşti de clickbait şi mai multe poveşti pe care chiar îşi doresc să le vadă în feed.” Din câte se pare, noul sistem va fi foarte similar cu un filtru avansat de spam, filtrând toate ştirile care includ anumite formulări în titlu. Punctul de start al educării filtrului a fost format din zeci de mii de titluri de clickbait marcate de utilizatorii reţelei sociale şi de angajaţii Facebook.

Toate detaliile despre noua schimbare adusă de Facebook sunt aici

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite