Proiectul educaţional este menit să aducă mai multe informaţii despre digital marketing, atât companiilor care intenţionează să se promoveze mai bine în acest mediu, cât şi specialiştilor din domeniu.

Am vrut să aflăm de la el de ce a început acest demers şi care e ideea din spatele evenimentelor pe care le organizează:

„Am gândit şi lansat acest proiect dintr-o convingere personală şi o predilecţie pentru educaţie, şi pentru că am observat nevoia crescută de informaţii de calitate pe piaţa din România. Am observat că atât specialiştii din industrie cât şi antreprenorii îşi doresc să inveţe mai multe, să dobândească o structură clară, cu informaţii relevante despre ceea ce înseamnă marketing-ul digital şi despre posibilităţile de promovare online, astfel încât să înţeleagă ce pot face mai bine pentru a comunica despre produsele şi serviciile lor într-un mediu care se schimbă, practic, zi de zi. Există, însă, nişte principii pe care le-am testat în peste 300 de campanii în ultimii aproape 12 ani de când activez pe această piaţă, pe care încerc sa le transmit în majoritatea evenimentelor mele. Odată ce îţi bazezi strategia online pe astfel de principii, vei observa că îţi vei atinge obiectivele indiferent de schimbările inerente care apar în mediile şi canalele online.”

Seria de evenimente din 2016 a inclus şi un training avansat de tema Facebook Ads, desfăşurat pe parcursul a două zile, 12 şi 13 decembrie, câte opt ore în fiecare zi.

Am participat şi noi la ambele zile de training şi nu doar că am plecat cu o serie de informaţii noi şi interesante despre reclamele din Facebook şi despre modalităţile de targetare a audienţei, ci şi dornici să implementăm tehnici şi tactici noi pe care le-am acumulat în timpul exerciţiilor practice pe care le-am făcut. Am fost asistaţi de facilitatori din echipa Dare Digital, profesionişti care dezvoltă strategii pe Facebook încă de la apariţia platformei pe piaţa din România.

Dacă înainte eram convinşi că ştim suficient de multe lucruri despre reclamele pe Facebook pentru că interfaţa ni se părea destul de intuitivă şi chiar facilă, în timpul cursului ne-am dat seama că diferenţa constă, aproape întotdeauna, în micile detalii pe care nu ai de unde să le cunoşti dacă nu te loveşti zilnic de ele.

Natura practică a training-ului şi-a arătat valoarea adăugată atunci când, asistaţi de echipa Dare Digital, am avut ocazia să punem cunoştinţele teoretice în practică şi să deprindem acele tips & tricks care îi ajută pe profesionişti să îşi atingă eficient obiectivele. Am fost plăcut impresionaţi de expertiza şi deschiderea cu care specialiştii din echipa lui Ciprian şi-au pus pe tavă toate micile „secrete” ale meseriei.

Spre deosebire de cursul „Cum sa folosesti corect Facebook pentru a-ţi promova afacerea” la care am participat in iunie 2016, training-ul de Facebook Ads a mizat mai mult pe exerciţii practice, pe gândirea strategică, dar şi pe implementarea concretă a reclamelor la nivel practic.

L-am întrebat pe Ciprian cum a gândit acest training şi de ce a decis să-l organizeze:

„De-a lungul anilor, am observat că majoritatea specialiştilor nu reuşesc să transpună obiectivele de business într-o strategie corectă de digital marketing, iar asta poate cauza pierderi financiare semnificative. Dacă ştii cum să dezvolţi strategia potrivită, şi să o traduci într-o serie de tactici, tehnici şi canale potrivite, vei putea genera rezultate clare pe termen lung.

Facebook are un reach enorm la noi în ţară şi se află pe un trend ascendent. Tot mai multe companii caută să afle cum să se promoveze corect prin Facebook Ads, iar experienţa mea arată că, atunci când sunt planificate şi implementate în mod profesionist, pot aduce profit oricărui tip de business. Ceea ce urmăresc eu prin acest training este să ofer soluţia completă oamenilor care vor să afle cum să se promoveze corect prin campanii de Facebook Ads, fără să investească bugete extrem de mari şi, totodată, să obţină rezultatele  pe care şi le doresc.”

Training-ul avansat de Facebook Ads susţinut de Ciprian Susanu ne-a învăţat că nu e necesar să investeşti bugete din ce în ce mai mari ca să ai rezultate din ce în ce mai bune. Ne-a plăcut că a reuşit să îi convingă pe toţi participanţii la curs, indiferent de experienţa lor în Facebook Ads, că obiectivul de comunicare e mai important decât viralul, că a fost deschis întrebărilor participanţilor, că a răspuns cu răbdare şi pe înţelesul tuturor, reuşind astfel să clarifice toate nelămuririle.

Apreciem că a împărtăşit cu noi campanii eficiente şi ineficiente şi că nu a omis instrumentele utile pe care Facebook ni le pune la dispoziţie, şi pe care cu siguranţă fiecare dintre noi am început deja să le folosim. Recomandăm cu drag orice curs ţinut de Ciprian şi vă asigurăm că nu o să regretaţi investiţia.

În 2017, Ciprian Susanu are în plan lansarea mai multor materiale educaţionale, inclusiv de tip e-book, astfel încât informaţiile despre cum se face marketing-ul online la nivel profesionist să ajungă la cât mai mulţi specialişti de marketing din România. Programul de training-uri continuă, odată cu diversificarea subiectelor abordate şi, în urma cererilor repetate ale cursanţilor din 2016, va lansa şi un serviciu one-to-one de consultanţă strategică în acest domeniu cu o dinamică atât de rapidă, încât multe companii nu reuşesc să ţină pasul decât apelând la specialişti cu experienţă şi bine pregătiţi.