Ce am învăţat la trainingul „Cum să foloseşti corect Facebook  pentru a promova o afacere“, cu Ciprian Susanu

0
Publicat:
Ultima actualizare:

„Cum să foloseşti corect Facebook pentru a promova o afacere” a fost un training intensiv, de 8 ore, despre ce înseamnă şi cum administrăm eficient prezenţa unui brand pe Facebook.

Condus de Ciprian Susanu, workshopul a fost adresat antreprenorilor de toate vârstele, pasionaţilor de social media şi proaspeţilor absolvenţi în căutarea jobului perfect. Şi pentru că Social Media face parte din viaţa noastră de zi cu zi, şi noi, echipa de Social Media a ziarului Adevărul, am fost acolo.  

În cadrul acestui curs am avut ocazia de a înţelege mecanismele din spatele unei campanii de marketing online şi am primit sfaturi pertinente, de la un profesionist, privind crearea unei identităţi puternice a companiei pe care o reprezentăm, pe cea mai populară reţea socială din România. De asemenea, atât noi, cât şi ceilalţi participanţi am avut ocazia de a descoperi cum să atragem pe pagina unui brand doar oameni interesaţi, posibili clienţi sau parteneri, cum să încurajăm interacţiunea cu publicul vizat, de a afla care sunt indicatorii unei poziţionări corecte şi cum putem remedia o comunicare defectuoasă.

Am discutat despre o mulţime de studii de caz de campanii digitale româneşti care au avut rezultate şi au fost premiate, dar şi despre mesaje în Social Media eşuate. Am descifrat împreună eficienţa reţelelor sociale în promovarea brandurilor, am vorbit despre conţinutul vizual, despre comunicatul de presă eficient, despre storytelling, aplicaţii mobile şi celelalte ingredient ale unei campanii de success.

Ciprian Susanu (Managing Partner al Dare Digital) şi-a pus experienţa de peste 6 ani de strategie în Social Media, alături de peste 30 de brand-uri româneşti şi internaţionale, în slujba participanţilor la curs, oferind alternative de implementare viabile.

În ultimii ani, Facebook s-a dezvoltat dintr-o platformă individuală de socializare într-un veritabil motor de promovare al unei afaceri. Pagina de Facebook devine, astfel, o reflexie a activităţii brandului în online pentru care fiecare detaliu. De la aspect, la conţinut şi la managementul fluxului de informaţii, pagina devine un indicator de performanţă şi de profesionalism.

Ne-a plăcut că Ciprian Susanu a reuşit să îi convingă pe toţi participanţii la curs, indiferent de experienţa lor în Social Media, că obiectivul de comunicare e mai important decât viralul, ne-a plăcut că a fost deschis întrebărilor participanţilor, că le-a răspuns cu răbdare şi pe înţelesul tuturor, reuşind astfel să clarifice toate nelămuririle. Apreciem că a împărtăşit cu noi campanii bune şi rele şi că nu a omis tool-urile utile pe care Facebook ni le pune la dispoziţie, şi pe care cu siguranţă fiecare dintre noi am început deja să le folosim.

Recomandăm cu drag orice curs ţinut de Ciprian şi vă asigurăm că nu o să regretaţi investiţia. Dacă nu am fost suficient de convingători, galeria foto o să vorbească de la sine.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite