Se apropie Black Friday. De ce vor creşte preţurile înainte de marile reduceri
0Black Friday 2014 debutează în România pe 21 noiembrie. Totuşi, clienţii acuză anual că magazinele măresc preţurile şi apoi spun că fac reducere. Iată de ce le măresc şi au voie.
Black Friday 2014 va aduce, cu siguranţă, câteva măriri „subite“ de preţuri. Deşi sunt imorale, sunt legale şi magazinele ştiu asta. Cele mari au ajuns să se ferească de astfel de practici din cauza buzz-ului care se naşte pe reţelele sociale. Cele mici sau încă „neprinse“ încă practică astfel de strategii. De ce se măresc preţurile înainte de Black Friday? În primul rând, pentru că se poate. Pe cât de cinic sună, realitatea e că magazinul decide ce preţuri practică, ce reduceri face, când ridică preţul şi când taie drastic din el.
Cu siguranţă şi anul acesta vor fi preţuri modificate. Unele magazine le vor creşte la un anumit nivel, aplică o reducere şi le aduc în Vinerea Neagră la un preţ ceva mai mic sau aproximativ cât e într-o zi obişnuită. Nu se aplică însă strategia la toate produsele, ci la cele mai dezirabile. Românii sunt „sensibili“ la preţ şi sunt tentaţi să cumpere de fiecare dată, ca oricare alt client din oricare altă ţară, când văd reduceri masive. Cele de tipul: -70% sau -40% sunt tentante şi, totodată, ireale în multe cazuri.