evoBlack Friday 2015 – peste 30.000 de comenzi în valoare de 3,1 milioane euro
0Bucureşti, 25 noiembrie 2015 – Produsele comandate la evoMAG de Black Friday au ajuns în timp record la cumpărătorii noştri, procesarea comenzilor făcându-se în regim non-stop.
Prima maşină pentru livrarea coletelor a plecat către clienţi vineri, 20 noiembrie, la ora 6 dimineaţa, chiar înainte ca alte companii din piaţă să demareze campania de Black Friday. Practic, comenzile înregistrate făcute în primele minute după miezul nopţii s-au livrat clienţilor din Bucureşti în aceeaşi zi, începând cu ora 8 dimineaţa.
Produsele care s-au bucurat de un interes crescut, ale căror stocuri s-au epuizat în primele minute de la demararea campaniei de Black Friday, au fost: iPhone 6 - 1999 lei, SSD – 99 lei, antivirus - 9 lei, laptop – 499 lei, sistem PC – 699 lei, multifuncţională – 99 lei, imprimantă laser – 179 lei, TV – 499 lei. De asemenea, în cele trei zile de evoBlack Friday am livrat peste 70.000 de produse şi mai mult de 25% din stocuri au fost epuizate în primele 30 de minute.
Deşi am acordat transport gratuit indiferent de valoarea comenzii şi destinaţie, ne-am bucurat de un număr impresionant de clienţi care ne-au vizitat în showroomul deschis pe tot parcursul weekend-ului, pentru a veni să îşi ridice comenzile, fiind cu 25% mai mulţi decât anul trecut.
În cele 3 zile de Black Friday (20-22.11.2015) am avut un milion de vizitatori pe site. Cele mai accesate şi vândute categorii au fost smartphone-urile, televizoarele, laptopurile, componentele PC, electrocasnicele. Peste 30.000 de comenzi înregistrate în valoare de peste 3,1 milioane de euro, în creştere cu 60% faţă de anul trecut.
Pe lângă aceste date, putem adăuga faptul că valoarea medie a coşului de cumpărături a fost de 450 de lei. „Minutul de aur” a fost înregistrat la ora 00:21 când erau aproximativ 40.000 de vizitatori unici. Cei mai mulţi cumpărători au fost din Bucureşti – 39,6%, Cluj – 8,80%, Timiş –7,50%, Iaşi – 4,20%, Braşov şi Constanţa – 3%.
“În anul 2015 am organizat, indiscutabil, cel mai bun Black Friday. Clienţii nu au dorit doar produse cu preţuri foarte bune, dar şi un timp cât mai scurt de livrare a coletelor şi servicii de garanţie extinsă, observându-se o creştere cu 700% a extensiilor de garanţie în comenzile din cele 3 zile de evoBlack Friday. Dincolo de optimizarea şi discuţiile avute cu firmele de curierat, evoMAG s-a axat foarte mult şi pe dezvoltarea continuă, atât vizual cât şi funcţional, a paginii dedicate campaniei pentru a îmbunătăţi experienţa utilizatorului”, a declarat Cristina Oprea, manager general evoMAG.
Mulţumim tuturor clienţilor evoMAG care ne-au ajutat să facem cel mai reuşit Black Friday de până acum, în 2016 le pregătim surprize deosebite, motiv pentru care vom începe pregătirile încă din luna ianuarie.
