Articol publicitar

evoBlack Friday 2015 – peste 30.000 de comenzi în valoare de 3,1 milioane euro

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

Bucureşti, 25 noiembrie 2015 – Produsele comandate la evoMAG de Black Friday au ajuns în timp record la cumpărătorii noştri, procesarea comenzilor făcându-se în regim non-stop.

Prima maşină pentru livrarea coletelor a plecat către clienţi vineri, 20 noiembrie, la ora 6 dimineaţa, chiar înainte ca alte companii din piaţă să demareze campania de Black Friday. Practic, comenzile înregistrate făcute în primele minute după miezul nopţii s-au livrat clienţilor din Bucureşti în aceeaşi zi, începând cu ora 8 dimineaţa.

Produsele care s-au bucurat de un interes crescut, ale căror stocuri s-au epuizat în primele minute de la demararea campaniei de Black Friday, au fost: iPhone 6  - 1999 lei, SSD – 99 lei, antivirus - 9 lei, laptop – 499 lei, sistem PC – 699 lei, multifuncţională – 99 lei, imprimantă laser – 179 lei, TV – 499 lei. De asemenea, în cele trei zile de evoBlack Friday am livrat peste 70.000 de produse şi mai mult de 25% din stocuri au fost epuizate în primele 30 de minute.

Deşi am acordat transport gratuit indiferent de valoarea comenzii şi destinaţie, ne-am bucurat de un număr impresionant de clienţi care ne-au vizitat în showroomul deschis pe tot parcursul weekend-ului, pentru a veni să îşi ridice comenzile, fiind cu 25% mai mulţi decât anul trecut.

În cele 3 zile de Black Friday (20-22.11.2015) am avut un milion de vizitatori pe site. Cele mai accesate şi vândute categorii au fost smartphone-urile, televizoarele, laptopurile, componentele PC, electrocasnicele. Peste 30.000 de comenzi înregistrate în valoare de peste 3,1 milioane de euro, în creştere cu 60% faţă de anul trecut.

Pe lângă aceste date, putem adăuga faptul că valoarea medie a coşului de cumpărături a fost de 450 de lei. „Minutul de aur” a fost înregistrat la ora 00:21 când erau aproximativ 40.000 de vizitatori unici. Cei mai mulţi cumpărători au fost din Bucureşti – 39,6%, Cluj – 8,80%, Timiş –7,50%, Iaşi – 4,20%, Braşov şi Constanţa – 3%.

“În anul 2015 am organizat, indiscutabil, cel mai bun Black Friday. Clienţii nu au dorit doar produse cu preţuri foarte bune, dar şi un timp cât mai scurt de livrare a coletelor şi servicii de garanţie extinsă, observându-se o creştere cu 700% a extensiilor de garanţie în comenzile din cele 3 zile de evoBlack Friday. Dincolo de optimizarea şi discuţiile avute cu firmele de curierat, evoMAG s-a axat foarte mult şi pe dezvoltarea continuă, atât vizual cât şi funcţional, a paginii dedicate campaniei pentru a îmbunătăţi experienţa utilizatorului”, a declarat Cristina Oprea, manager general evoMAG.

Mulţumim tuturor clienţilor evoMAG care ne-au ajutat să facem cel mai reuşit Black Friday de până acum, în 2016 le pregătim surprize deosebite, motiv pentru care vom începe pregătirile încă din luna ianuarie.

image
Tehnologie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite