Adidas a lansat mingea oficială a Campionatului Mondial din 2014. Brazuca se găseşte de azi şi în România

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Firma de echipament sportiv, cel mai important de pe piaţa mondială în acest domeniu, a dezvăluit modelul de minge care va fi folosit la turneul final de la anul.

Un milion de fani din Brazilia au votat ca “brazuca” să fie numele noii mingi pentru campionatul din 2014. Culorile şi designul s-au inspirat din tradiţionalele brăţări cu dorinţe pe care le poartă brazilienii (fita do Senhor do Bonfim da Bahia) şi scot  în evidenţă energia şi veselia asociate fotbalului brazilian. Brazuca este cea mai testată minge lansată de adidas,trecând printr-un proces care a durat doi ani şi jumătate. Peste 600 dintre cei mai buni jucători de fotbal din lume şi 30 de echipe din 10 ţări au încercat noua minge, pentru a se asigura că se potriveşte tuturor standardelor.

Printre cluburile care au testat mingea se numără AC Milan, Bayern Munchen, Palmeiras şi Fluminese. Jucătorii care au fost implicaţi în acest proces sunt, printre alţii: Leo Messi, Iker Casillas, Bastian Schweinsteiger şi Zinedine Zidane. De asemenea, mingea a fost deja testată în cadrul FIFA U-20 World Cup™ şi în meciul amical dintre Suedia şi Argentina din februarie 2013, dar sub un design diferit.

Tehnologia încorporată în camera balonului şi în structura exterioară mingii adidas brazuca este aceeaşi folosită la Tango 12 (UEFA Euro 2012™), Cafusa (FIFA Confederations Cup 2013) şi a popularei mingi pentru UEFA Champions League™. Inovaţia structurală a mingii pentru Cupa Mondială FIFA 2014 este reprezentată de 6 paneluri identice, care au o simetrie unică. Poziţionate unul lângă celalalt, panelurile au o structură de suprafaţă diferită, care oferă aderenţa, stabilitatea şi aerodinamica necesare pe teren. brazuca a fost testată intens, pentru a asigura şi a depăşi standardele FIFA pentru o minge oficială şi pentru a permite un joc performant în orice condiţii.

image

În campania "All In or Nothing"  pentru World Cup, adidas are mesajul "Love Me or LoseMe" pentru jucătorii de fotbal şi fani. adidas lansează şi un cont de Twitter pentru noua minge, @brazuca, unde fanii vor putea urmări cum decurge Cupa Mondială FIFA 2014 prin ochii noii mingi, pe măsură ce va călători prin lume. brazuca va cunoaşte naţiuni, fotbalişti, celebrităţi şi va lua parte la toate evenimentele culturale înainte de a ateriza în Brazilia pentru primul meci din iunie.

 "Brazuca este o minge fantastică şi o să ne distrăm cu ea pe teren. adidas a creat o minge care arată incredibil, aşa cum ar trebui să arate o minge pentru o competiţie ca FIFA World Cup. Însă, cel mai important este faptul că se mişcă bine pe teren şi în aer. Sunt sigur că toţi jucătorii o vor îndrăgi. De-abia aştept primul meci!”

Dani Alves, fundaş Brazilia

"Brazuca are un design extraordinar, care arată spiritul Braziliei. Acum, după ce adidas a lansat mingea, campionatul pare din ce în ce mai aproape. Sunt nerăbdător să joc în Brazilia cu această minge. Poate că brazuca ne va ajuta să obţinem acelaşi rezultat ca în 2010”

Iker Casillas, portar Spania

Lansarea adidas brazuca marchează noua etapă a campaniei "All In or Nothing"  pentru World Cup, după lansarea echipamentelor celor şapte federaţii şi a colecţiei de ghete Samba. FIFA World Cup™ este cel mai mare eveniment din lumea fotbalului şi cea mai importantă platformă prin care adidas îşi prezintă inovaţiile în materie de echipamente de fotbal.

Începând din 1970, Adidas a creat fiecare minge pentru Cupele Mondiale FIFA şi a extins, recent, contractul cu FIFA până în 2030, incluzând aici şi furnizarea de mingi oficiale pentru competiţii.

Brazuca este disponibilă, de astăzi, în toate magazinele adidas din România.

image
image
Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite