Discovery Channel şi Poliţia Română au lansat o campanie pentru diminuarea traficului auto din Bucureşti

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Discovery Channel România şi Poliţia Română au demarat o campanie pentru responsabilizarea bucureştenilor cu privire la diminuarea traficului auto în Capitală, intitulată ”#ÎmparteMaşinaMarţea”, care se va desfăşura în perioada aprilie - iunie.

”Conducătorii auto sunt încurajaţi ca în fiecare zi de marţi - una dintre cele mai aglomerate zile din săptămână, potrivit unui studiu realizat de Guvern - să îşi împartă maşina personală cu familia, colegii sau prietenii care au drum comun”, au transmis reprezentanţii televiziunii.

Proiectul va fi susţinut de Vodafone România, ca parte din campania de comunicare ”Ai puterea să dai viaţă oraşului tău!”.

Iniţiativa Discovery a fost lansată anul trecut, odată cu premiera ”Racing Extinction”, un documentar-manifest care îşi propune să iniţieze o mişcare la nivel mondial. Sub îndemnul ”#ÎncepeCuCeva/ #StartWith1Thing”, campania lansează o serie de provocări individuale prin care oricine poate contribui la conservarea biodiversităţii planetei.

”Atunci când împarţi maşina cu o persoană cunoscută, contribui la scăderea traficului, dar şi a emisiilor de dioxid de carbon, adică salvezi oraşul şi planeta în acelaşi timp. În plus, ideea e amuzantă şi, cine ştie, ar putea să se transforme în obicei”, a spus Ada Roseti, director de programe pentru Discovery Europa Centrală şi de Est.

La rândul lui, directorul Direcţiei Rutiere din Poliţia Română, Florentin Brăcea, a afirmat că prin împărţirea maşinii cu persoane cunoscute, dar şi prin respectarea regulilor de circulaţie, se reduce timpul necesar deplasării.

”Ne-am alăturat campaniei Discovery, având convingerea că schimbarea stă în lucrurile simple şi e în puterea fiecăruia dintre noi să facem ceva. Ştim din experienţa cotidiană că adoptarea unei maniere prudente de a conduce autoturismul înseamnă un consum mai mic de combustibil şi, prin urmare, mai puţine noxe emise în atmosferă”, a spus el.

Campania va fi promovată printr-o serie de elemente de comunicare şi, cu această ocazie, Discovery România va găzdui mai multe activităţi pe reţeaua de socializare Facebook, încurajându-i pe cei care în zilele de marţi împart maşina cu alţi prieteni să posteze o imagine a întregului grup folosind hashtag-urile ”#ÎncepeCuCeva” şi ”#ÎmparteMaşinaMarţea”.

Discovery Communications este lider mondial pe segmentul canalelor TV cu plată, care ajunge la aproape trei miliarde de abonaţi în peste 220 de ţări şi teritorii. Printre brandurilor sale globale de televiziune se numără Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Investigation Discovery, Turbo/Velocity şi OWN: OprahWinfrey Network.

De asemenea, Discovery controlează Eurosport, este un furnizor important de produse şi servicii educaţionale în şcoli, prin intermediul Discovery Education, şi deţine un portofoliu divers de servicii media digitale, printre care Discovery Digital Networks.

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite