Angajări în prag de campanie electorală. Primăria Bârlad a scos la concurs posturi pentru Centrul de informare turistică

0
Publicat:
Ultima actualizare:

La patru luni de la inaugurarea oficială cu mare fast a Centrului Naţional de Informare Turistică Bârlad se fac demersuri pentru deschiderea acestuia. Angajările anunţate de reprezentanţii Primăriei Bârlad pentru începutul anului curent au fost amânate până în prag de campanie electorală

Primăria Bârlad a scos la concurs cele două posturi prevăzute în proiectul cu fonduri europene pentru Centrul Naţional de Informare Turistică Bârlad. Anunţul a fost postat la avizierul Primăriei Bârlad pe 30 martie, concursul urmând să aibă loc în prag de campanie electorală, pe 26 aprilie. Unul din posturi este pentru inspector de specialitate cu un an vechime, rezervat celor cu studii superioare. Celălalt loc de muncă este pentru studii medii.

"Momentan este delagată o angajată a Bibliotecii municipale să treacă din când în când pe acolo să facă monitorizare. Angajările se vor face imediat după concurs", a spus, pentru "Adevărul", Constantin Niţuc, purtătorul de cuvânt al primăriei Bârlad.

Chioşcul cu pricina este amplasat la intrarea în Grădina Publică, în zona de nord a oraşului. Scopul proiectului  a fost acela de a promova potenţialul turistic al oraşului (cu o populaţie de aproximativ 50.000 de oameni) şi de a crea două locuri de muncă. Cum zona nu este una turistică şi punctele de interes din oraş pot fi numărate pe degete, construirea unui infochioşc turistic pare a fi mai  mult un moft decât o investiţie.

Oficial, în Bârlad vin 7.000 de turişti anual. Majoritatea sunt atraşi de expoziţiile muzeului, spectacolele de planetariu, teatrul din municipiu, grădina zoologică dar şi de casa Cuza pe care o pot privi doar din drum.

Valoarea totală a proiectului se ridică la 629.467,92 lei, din care suma de 569.926,52 lei este eligibilă. Cota de cofinanţare a municipalităţii este de 2,02% din valoarea eligibilă, adică 11.512,51 lei.

Citeşte şi:

Culmea investiţiilor la polul sărăciei: 629.000 lei pentru un info chioşc turistic în oraşul fără potenţial turistic

Vaslui



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite