Pilotul târgoviştean Adrian Şotângeanu, campion la  Grupa A, la Trofeul Câmpulung Muscel 2015

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Grupa A a fost dominată de târgovişteanul Adi Sotingeanu (Subaru Impreza GC8)
Grupa A a fost dominată de târgovişteanul Adi Sotingeanu (Subaru Impreza GC8)

Cei mai buni piloţi din România au participat, weekend-ul trecut, la Trofeul Câmpulung, penultima etapă a Campionatului Naţional de Viteză în Coastă. Aproximativ 7.000 de spectatori au fost prezenţi, duminică, pe traseul de la Lereşti - Voina, la Trofeul Câmpulung Muscel 2015, organizat de Clubul Sportiv Brothers Motor Sport, sub egida Federaţiei Române de Automobilism Sportiv şi cu sprijinul primăriilor Cîmpulung şi Lereşti.

Grupa A a fost dominată de târgovişteanul Adi Sotingeanu (Subaru Impreza GC8), fiind mai rapid cu 1.2 secunde decât Bogdan Ungureanu (Mitsubishi Lancer Evo IX) şi cu 1.35 secunde de Radu Ortelecan (Mitsubishi Lancer Evo VI).

"O etapă superbaă cu un traseu scurt dar de viteză foarte mare şi cu un număr impresionant de spectatori şi fani care ne-au încurajat şi care au creat o atmosferă incredibilă în cele două zile de concurs. Am concurat cu o reală plăcere în aceste condiţii", a scris Adi pe pagina sa de Facebook.

Campionatul Naţional de Viteză în Coastă Dunlop ce s-a desfăşurat la Câmpulung a oferit un adevărat show automobilistic. Traseul cu o lungime de 3 km din localitatea Lereşti, pe sectorul de drum Câmpulung - Voina (DJ734) a atras nu mai puţin de 58 de concurenţi la start.

Întrecerea automonilistică de la Câmpulung Muscel a avut pe lista de înscrieri şi câteva bijuterii clasice. Alfa Romeo Alfetta GTV pilotată de Cătălin Cedric Ghigea a fost cea mai rapidă "istorică", pilotul bucureştean devenind campionul grupei I2 înainte de ultima etapă. Dorin Alexandrescu (VW Golf GTI) a terminat pe doi, iar Costin Gănescu (Fiat X1/9) pe trei în această categorie. Singurul concurent înscris în grupa I1 a fost Gunther Graef, la bordul unui BMW 1602.

Body

Târgovişte



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite