Secretara virtuală răspunde prompt la reclamaţiile locuitorilor unui oraş. Ce spun creatorii aplicaţiei

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Prin intermediul aplicaţiei cetăţenii sesizează primăria în legătură cu problemele din oraş/FOTO ARHIVA
Prin intermediul aplicaţiei cetăţenii sesizează primăria în legătură cu problemele din oraş/FOTO ARHIVA

Reşiţa este cel mai nou municipiu care se alătură celor 27 de comunităţi în care locuitorii pot semnala prin intermediul unei aplicaţii toate problemele care le întâlnesc în oraş. De asemenea, tot acolo oamenii pot urmări reacţia concretă a autorităţilor la reclamaţia lor.

Platforma permite cetăţenilor să raporteze în mod activ şi să obţină notificări despre diferite probleme din interiorul comunităţii, de exemplu: condiţiile rutiere, sistemele de iluminare rupte, semafoare ce nu funcţionează, eliminarea deşeurilor, elemente ce pot pune în pericol sănătatea şi integritatea cetăţenilor, etc.

Aplicaţia se poate descărca accesând următorul link: http://onelink.to/qher4s şi este extrem de uşor de folosit de toţi cei care au un smartphone sau o tabletă.  Aplicatia se numeşte CityHealth şi este creaţia companiei Life is Hard SA, cu obiectivul de a construi un ecosistem inteligent de soluţii conectate, configurabile pentru nevoie comunităţii. 

CityHealth este oferita spre implementare în mod gratuit, în localităţile din România cu o populaţie de sub 100.000 de locuitori.

„În cadrul unui dashboard dedicat, primăriile primesc notificări de la cetăţeni în timp real, permiţând rezolvarea lor în cel mai scurt timp. Notificările sunt prioritizate în funcţie de importanţa lor şi de necesitatea intervenţiei prompte din partea administraţiei locale", arată creatorii aplicaţiei.

Primăriile înştiintează cetăţenii legat de sesizările lor, oferindu-le notificări în timp real cu procesul de soluţionare pentru cazurile acestora. Cetăţenii sunt notificaţi şi despre evenimente sau situaţii care afectează activităţile lor zilnice precum blocaje rutiere, închideri de străzi, lucrări de infrastructura şi chiar situaţii de urgenţă.

Cetăţenii pot vota problemele raportate care îi afectează în activităţile lor zilnice, astfel încât autorităţile locale pot prioritiza rezolvarea celor mai importante probleme în funcţie de nevoile lor.

Până acum, aplicaţia a fost implicată în 28 de unităţi administrative din întreaga ţară:  Cluj- Napoca, Huedin, Baia Mare, Târgu Lapus, Borşa, Lugoj, Ştei, Bistriţa, Alba Iulia, Sebeş, Haţeg, Petroşani, Petrila, Râmnicu-Valcea, Caracal, Slobozia, Târgu Neamţ, Dorohoi, Tomeşti, Reşita, Piteşti, Făget, Balş, Jibou, Cugir, Hunedoara, Călan şi Comuna Tătărani.

Vă recomandăm şi

Aplicaţia românească 4Apply ajută companiile să afle, în timp real, dacă vizitatorii sau angajaţii poartă mască

Platforma prin care poţi dona porţii de mâncare, printr-o singură apăsare de buton

Reşiţa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite