Clienta unui restaurant de lux din Iaşi cere daune de 4.000 de euro după ce a fost arsă cu ceai de ospătari

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Reprezentanţii restaurantului de lux Bolţile Domneşti din Iaşi, situat în complexul Palas, sunt acuzaţi penal de vătămare corporală după ce un ospătar a cauzat arsuri unei cliente peste care a scăpat o ceaşcă de ceai fierbinte.


Potrivit unei plângeri penale formulată de ieşeanca Lenuţa Emanuela M., obţinută de “Adevărul”. femeia se afla la restaurant împreună cu iubitul ei, un om de afaceri italian, când a fost arsă cu ceai pe braţ. Ea solicită acum despăgubiri de 4.000 de euro de la reprezentanţii restaurantulu şi a formulat o plângere penală de vătămare corporală.

Potrivit plângerii, Emanuela M. a mers pe 1 septembrie 2013, în jurul orei 21.00, la restaurantul Bolţile Domneşti împreună cu partenerul ei. Cei doi urmau să participe, potrivit documentului citat, la o cină de afaceri împreună cu un alt ieşean, martor în dosar.

„După aproximativ 5 minute de la şederea noastră pe terasa restaurantului, am comandat os¬pătă¬riţei care a venit la masa noastră să ne servească un ceai cald. Când a adus comanda la masă, domnişoara care ne servea, din neatenţie sau intenţionat, a venit pe la spatele meu şi a vărsat ceaşca cu apă fierbinte peste braţul meu stâng, la nivelul umărului, acest lucru cauzându-mi arsuri foarte dureroase şi totodată un şoc puternic“, precizează Emanuela M. în plângerea formulată.

Peste 10 zile de îngrijri medicale

Aceasta mai arată că, „îngrijorată de durerea puternică“ pe care o simţea, a mers de urgenţă la Spitalul „Sfântul Spiridon“, acolo unde a primit îngrijiri medicale. Ulterior, femeia a mers şi la Institutul de Medicină Legală din Iaşi, de unde a primit un certificat medico-legal în care se precizează că a avut nevoie de mai mult de 10 zile de îngrijiri medicale.

Prin acţiunea sa, ieşeanca solicită şi despăgubiri consistente din partea reprezentanţilor restaurantului. „Întrucât, în urma infracţiunii sesizate, am suferit un prejudiciu moral şi material, mă constitui parte civilă şi cer despă¬gubiri de 4.000 de euro“, se mai arată în documentul amintit.

Apărătoarea Manuelei M., avocata Gianina Poroşnicu, susţine că în acest caz problema dintre clienta sa şi reprezentanţii restaurantului ar fi trebuit să se rezolve pe cale amiabilă. „În general, din păcate, serviciile noastre nu sunt de calitate, aşa cum se vede şi în cazul de faţă. În mod normal, firmele care se res¬pectă şi care au ca obiect de activitate serviciile oferite clienţilor ar trebui să fie asigurate“, a comentat Poroşnicu.

Cum se apără reprezentanţii restaurantului

Reprezentanţii Bolţii Domneşti spun că incidentul este unul regretabil însă că, în opinia lor, reacţia clientei este „exagerată“.

„Am fost înştiinţată de plânge¬rea depusă de doamnă. Eu, personal, nu eram în local în momentul producerii acestui accident. Din spusele ospătarilor, consumaţia a fost achitată de ospătari. Avem, ca în orice altă firmă, o fişă a postului în care ospătarii sunt îndrumaţi şi îşi asumă serviciile pe care le prestează. Noi am pus la dispoziţia poliţiei toate actele necesare şi de aici mai departe cazul va fi soluţionat aşa cum prevede legea. Mi se pare un pic exagerată reacţia doamnei. Nu şi-a dorit nimeni să se întâmple aşa ceva. E supărător ce s-a întâmplat, nimeni nu a făcut-o intenţionat, ospătăriţa şi-a cerut scuze“, a precizat Ioana Coman, administratorul restaurantului Bolţile Domneşti.
 

CITEŞTE ŞI

Premieră la Iaşi: televiziunea milionarului Bogdan Cihodaru este acuzată penal că a promovat un concurs al cărui premiu nu s-a mai acordat

Iaşi



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite