România încearcă să readucă turiştii polonezi pe litoral şi în Deltă
0Cândva, litoralul românesc era destinaţia preferată a turiştilor polonezi. În ultimii ani, numărul lor s-a redus aproape la zero.
Asociaţia Litoral Delta Dunării vrea să readucă tuiştii străini în ţara noastră şi a plecat să promoveze litoralul şi Delta Dunării la târgul de turism Tour&Travel Warsaw.
Asociaţia este prezentă la târgul de la Varşovia în perioada 27 – 29 noiembrie. La eveniment participă agenţi şi agenţii de turism, hotelri şi patronate hoteliere, reprezentanţi ai centrelor de tratament şi wellness, asociaţii turistice naţionale şi regionale.
La târg va rula şi filmul oficial de promovare a staţiunii Mamaia pe toate ecranele din standul României.
„Purtăm discuţii pentru eventualitatea atragerii unei linii aeriene charter către aeroportul Constanţa pentru vara 2015 şi încercăm să convingem touroperatorii polonezi că litoralul şi delta reprezintă destinaţii turistice în plină dezvoltare şi foarte atractive, atât ca ofertă de tarife, cât mai ales ca şi evenimente şi atracţii“, a spus Corina Martin, preşedintele Asociaţiei Litoral – Delta Dunării.
Filmul este realizat cu bani obţinuţi din taxa de promovare pe care o plătesc agenţii economici din Mamaia şi Sat Vacanţă şi din bugetul asociaţiei.
Anul trecut, s-a strâns suma de 245.000 de euro. Asociaţia Litoral – Delta Dunării nu a cheltuit încă toţi banii colectaţi anul trecut.
Cu filmul oficial de promovare, agenţii de turism au mers la Bruxelles, Bucureşti şi urmează Berlin şi Moscova. „Ne interesează acest segment de turişti. Ţintim turiştii polonezi“, a spus Martin.
Vă mai recomandăm:
Minge de meci în turism: Horia Tecău va promova litoralul românesc
FOTO VIDEO Pregătiri pentru sambadromul de la Mamaia. Mazăre-împărat are car motorizat