Ce reclamă clienţii nemulţumiţi de Banca Transilvania: „Avem conturile blocate pentru că aşteptăm de mai bine de o lună să facă nişte modificări“

Ce reclamă clienţii nemulţumiţi de Banca Transilvania: „Avem conturile blocate pentru că aşteptăm de mai bine de o lună să facă nişte modificări“

FOTO Adevărul

De mai bine de o lună, Asociaţia Elevilor din Constanţa (AEC) nu are acces la propriul cont bancar deschis la Banca Transilvania (BT). Problema, spun elevii, ar consta în faptul că funcţionarii băncii nu fac nişte modificări în baza de date.

Ştiri pe aceeaşi temă

Alexandru Manda, preşedintele Asociaţiei Elevilor din Constanţa (AEC) a postat pe contul său de Facebook întreaga poveste intitulată „O experienţă tare nefericită cu Banca Transilvania”.

Elevul explică faptul că în luna noiembrie 2017, cu 30 de zile înainte să-i expire mandatul de administrator al contului Asociaţiei, a mers la BT cu hotărârea Adunării Generale AEC şi cu alte documente pentru a face o prelungire.

„Lucrătorii departamentului juridic au zis că simpla hotărâre a Adunării Generale (organul cel mai înalt de conducere), autentificată de avocat, nu este suficientă şi că trebuie o hotărâre a instanţei (asta după cam două săptămâni de tărăgănare, timp în care mandatul expirase, deci implicit accesul la cont a fost blocat)”, scrie elevul.

În consecinţă, au urmat alte drumuri, de data aceasta la Judecătoria Constanţa. Elevii au depus la instanţă solicitarea pe 5 decembrie, iar pe 7 ianuarie aveau încheierea definitivă a judecătorului.

„Aţi crede că e finalul poveştii? Aş vrea eu! Pe 8 ianuarie s-a mers la bancă cu actele de la instanţă, hotărârile autentificate în câteva exemplare, procesul-verbal şi tot tacâmul. Este 13 februarie, iar banca încă nu a operat modificările, contul fiind încă blocat, iar organizaţia neavând acces la fondurile sale, necesare în derularea activităţilor”, scrie Alexandru Manda.

Colegii acestuia din Asociaţie merg zilnic la bancă pentru a se interesa de soarta contului şi de fiecare detă primesc acelaşi răspuns: să mai încerce.

„Abia aştept ca această epopee să se încheie, iar printre primele operaţiunii de după deblocarea contului va fi închiderea acestuia şi ruperea oricărei relaţii cu Banca Transilvania. Lucru pe care îl voi face şi la contul personal, fiindu-mi imposibil să lucrez cu o instituţie care are o aşa atitudine faţă de clienţii săi”, conchide preşedintele AEC, Alexandru Manda.

Pe aceeaşi temă:

Viorica Dăncilă are probleme planetare: contul de Facebook şi bursa americană



 

citeste totul despre: