Primăria Braşov va plăti 30.000 de lei pentru a închiria utilaje cu care să intervină în cazul unui dezastru natural

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Câştigătorul licitaţiei va trebui să asigure prezenţa utilajelor la locul solicitat în maxim 2 ore de la apariţia situaţiei de urgenţă Foto: Arhivă
Câştigătorul licitaţiei va trebui să asigure prezenţa utilajelor la locul solicitat în maxim 2 ore de la apariţia situaţiei de urgenţă Foto: Arhivă

După cutremurul de acum o săptămână, Primăria Braşov vrea să fie pregătită în cazul producerii unor dezastre naturale pe teritoriul municipiului, astfel că a lansat o licitaţie în vedrea închirierii unor utilaje şi echipamente cu care să acţioneze în astfel de situaţii.

Costul estimat pentru închirierea acestora este de 30.000 de lei, cu tot cu TVA, iar firma câştigătoare ar urma să asigure şi operatorii pentru acestea. Contractul ar urma să fie valabil doar până la sfârşitul acestui an, însă cu posibilitatea de prelungire pe încă 4 luni.

Pentru a putea obţine acest contract, firmele interesate trebuie să aibă disponibile cel puţin o autobasculantă, un excavator cu pneuri, un încărcător frontal (buldoexcavator), o automacara, o platformă de ridicat şi lucru la înălţime şi un turn de iluminat. Câştigătorul va trebui să asigure prezenţa utilajelor la locul solicitat în maxim 2 ore de la apariţia situaţiei de urgenţă. „Scopul serviciilor pentru care se organizează achiziţia este asigurarea unei capacităţi de intervenţie specializată, corespunzător tipurilor de riscuri la care sunt expuse teritoriul şi populaţia, în timpi de răspuns optimi, indiferent de locul şi momentul în care se produce situaţia de urgentă”, se precizează în documentaţia de licitaţie.

Citeşte şi:

Singura clădire cu „bulină roşie“ din Braşov se transformă în hotel de cinci stele. A fost emis aviz pentru construcţie

Braşov



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite