Dracula, brandul care promovează Braşovul în toată lumea

0
Publicat:
Ultima actualizare:

O mascotă Dracula, creată de Agenţia de Promovare a Turismul Braşov, se află acum la Nurnberg unde promovează oraşul, iar de acolo va pleca la Londra. Şi americanii au promovat gratis Braşovul şi Transilvania, prin lansarea celui mai aşteptat film al anului Dracula Untold.

Promotorii turismului din Braşov mizează pe Dracula pentru promovarea Braşovului, deoarece legenda contelui vampir este un magnet pentru turiştii străini. O mascotă Dracula promovează zilele acestea Braşovula Nurnberg. „Pentru că îmi doresc ca Braşovul să devină un brand, voi miza în continuare pe Dracula, cel mai cunoscut brand al României şi Transilvaniei. Ne-am pregătit din timp la APDT Braşov şi am creat acea mascotă Dracula pe care aţi avut ocazia să o vedeţi, în premieră, la Oktoberfest. Acum se află la Nurnberg, la cel mai mare târg de bunuri de larg consum din Germania, denumit Consumenta. Mascota nu s-a dus acolo cu mâna goală. Are şi un ziar tematic cu ea, cu ştiri şi reportaje despre Dracula. Se va promova puternic Braşovul, Castelul Bran, mitul Dracula şi Transilvania. APDT are un stand la Nurnberg. De aici se va pleca la Londra pentru a se continua promovarea la unul din cele mai mari târguri de turism europene“, a declarat Cristian Macedonschi, consilier local şi unul dintre promotorii Braşovului peste hotare.

image

Promovare şi la Hollywood

Braşovul şi Transilvania beneficiază şi de o promovare foarte mare şi peste Ocean. În America s-a lansat de curând Dracula Untold, cel mai aşteptat film al anului care promovează legenda sângerosului conta.„Hollywood-ul tocmai ne-a mai făcut un cadou, o super promovare free. Acum două săptămâni a fost lansat cel mai aşteptat fim al anului, „Dracula Untold“. Am avut ocazia să fiu chiar atunci pe Times Square, în Statele Unite, când a fost acoperită, efectiv, de bannere cu Dracula şi cu Transilvania“, a mai spus Cristian Macedonschi.

image

Este nevoie de o promovare puternică

Cristian Macedonschi a reprezentat Braşovul şi la conferinţa „Europa 2050“ care a avut loc la primăria din Viena şi la conferinţa dedicată ţărilor balcanice de la Brcko (Bosnia Herţegovina). „Am prezentat Braşovul ca pe un oraş european, cu o dezvoltare spectaculoasă bazată, evident, pe proiecte europene. Am pus accent pe dezvoltarea infrastructurii montane care a permis organizarea FOTE la Braşov şi datorită căreia ne dorim aducerea Olimpiadei de Tineret la Braşov. Tot pe fonduri europene s-au realizat Centrul de Cercetare al Universităţii Transilvania, şoseaua ocolitoare a Braşovului. Suntem un model de bună practică privind accesarea şi gestionarea fondurilor europene. Şi dacă ne dorim ca oraşul nostru să devină Capitală Culturală Europeană este foarte important să ne facem cunoscuţi“, a mai spus Cristian Macedonschi.

Braşov



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite