CJ Maramureş va implementa sistemul de gestionare electronică a documentelor. Supraveghere video şi Birou de Relaţii cu Publicul, în curând

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Sistem electronic implementat la CJ MM FOTO: Rares Moise/Adevarul
Sistem electronic implementat la CJ MM FOTO: Rares Moise/Adevarul

La nivelul Consiliului Judeţean Maramureş va fi implementat începând cu luna august a acestui an un sistem de gestionare electronică a documentelor. Sistemul va presupune prelucrarea electronică a tuturor documentelor, respectiv a celor generate de Consiliul Judeţean Maramureş, a celor care intră în instituţie, precum şi a documentelor cu circuit intern.

Oficialii CJ Maramureş sunt extrem de încrezători în acest sistem, fiind convinşi că odată cu implementarea lui se va asigura o creştere a operativităţii în circulaţia documentelor, dar şi un acces rapid la orice document printr-un sistem de filtre. 

"Se va crea, de asemenea şi  un registru electronic al tuturor documentelor. Sistemul se va implementa – experimental – la finele lunii august, urmând ca din trimestrul patru al acestui an, să funcţioneze timp de două luni în paralel cu registratura scrisă. 

Consiliul Judeţean Maramureş a achiziţionat softul pentru registratura electronică, iar instruirea personalului a fost realizată.  Implementarea sistemului electronic de circulaţie al documentelor face parte dintr-un proces mai amplu de modernizare a instituţiei pe palierul comunicării, al transparenţei  decizionale şi al relaţiei cu publicul",a explicat Dana Gagniuc, purtătorul de cuvânt al CJ Maramureş. 

În acest sens, a fost lansat noul site al Consiliului Judeţean Maramureş, s-a instituit sistemul de supraveghere cu camere video în clădire, iar în săptămânile care urmează se va finaliza reabilitarea sălii 105. Va urma înfiinţarea unui Birou de Relaţii cu Publicul şi realizarea unei noi şi moderne săli de şedinţe. 

Baia Mare



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite