Cine este cel mai mare touroperator de pe litoralul românesc, care vinde vacanţe de peste 15 milioane de euro pe an
0La începutul anilor 2000, turiştii români au invadat litoralul bulgăresc atraşi de condiţii şi preţuri mai bune. După 2010, hotelierii români au înţeles că fără investiţii mor de foame. La rândul lor, şi touroperatorii locali au făcut un pariu (câştigător) pe staţiunile româneşti de la Marea Neagră.
La sfârşitul anilor ’90, litoralul românesc nu prea mai avea ce oferi, turiştii români cu bani ştergând din planurile de vacanţă staţiunile de la malul Mării Negre. După 2000 însă, situaţia a devenit mult mai gravă. Mai multe hoteluri de pe litoral au fost vândute, în mare parte în urma unei acţiuni prezentate de statul român drept o mare privatizare, unor antreprenori care nu au avut tangenţă cu industria turismului.
A urmat un deceniu în care şi românii cu venituri mai mici au părăsit litoralul românesc şi au migrat către cel bulgăresc atraşi de serviciile all inclusive şi preţurile acceptabile.