Cele mai uşoare moduri de a arde grăsimile fără a merge la sală: învaţă să pierzi până la 680 de calorii prin activităţi relaxante

Cele mai uşoare moduri de a arde grăsimile fără a merge la sală: învaţă să pierzi până la 680 de calorii prin
activităţi relaxante

Cele mai uşoare moduri de ardere a grăsimilor FOTO Arhivă

Pentru cei care doresc să scape de surplusul de kilograme, dar urăsc să meargă la sală, există alternative. Puteţi pierde până la 680 de calorii pe oră în moduri plăcute de a face mişcare.

Ştiri pe aceeaşi temă

Mersul la sală şi exerciţiile fizice pot fi un lucru extrem de neplăcut pentru multe persoane. Mare parte din succesul înregistrat în lupta împotriva kilogramelor în plus se bazează pe capacitatea de a vă dedica timp zilnic mişcării, iar o bună modalitate de a face acest lucru este descoperirea activităţilor care vă creează plăcere şi vă relaxează.

Business Insider a analizat recent o listă a modurilor în care oamenii pot arde calorii fără a fi nevoiţi să meargă la sală.

Plimbatul pe role – 683 de calorii pe oră

Dacă îţi place să te plimbi pe role, poţi pierde în acest mod până la 683 de calorii pe oră. Fie că alegi  să faci cest lucru în pauza de la locul de muncă sau seara în parcul din apropierea casei, vei obţine un antrenament excelent.

Plimbări cu rucsacul în spate – 637 de calorii pe oră

Dacă vrei să arzi caloriile într-un mod relaxant, echipează-te cu rucsacul şi mergi la plimbare în zonele preferate. O persoană de 200 de kilograme poate pierde până la aproximativ 637 de calorii pe oră în acest mod.

Drumeţii – 546 de calorii pe oră

Drumeţiile vă scot în natură şi vă dau o stare de relaxare. Sunt mult mai plăcute decât statul între echipamentele de plastic şi metal din sală. În acest mod poţi arde până 546 calorii pe oră.

Înotul uşor sau moderat – 528 calorii pe oră

Dând câteva ture de piscină în ritm uşor sau moderat poţi arde până la 528 de calorii pe oră.

O plimbare rapidă – 391 de calorii pe oră

Plimbările în ritm rapid pot fi o bună formă de a arde caloriile într-un mod relaxant. Pe un traseu de 3,5 kilometri puteţi arde până la 391 de calorii.

Golf – 391 de calorii pe oră

Dacă sunteţi adeptul cluburilor de golf, puteţi pierde până la 391 de calorii pe oră antrenându-vă în acest mod. Este similar cu o plimbare în ritm rapidd.

Ciclism - 364 de calorii pe oră

Ciclismul în ritm relaxat arde aproximativ 364 de calorii pe oră. Este similar numărului de calorii pierdute la un joc de volei sau la un antrenament yoga.

Canoe - 319 calorii pe oră

Dacă locuiţi în apropierea unui lac, aveţi un motiv în plus să mergeţi mai des în acea zonă. Vâslitul vă poate ajuta să ardeţi până la 319 de calorii într-o oră.

Tai Chi - 273 de calorii pe oră

Tai Chi este o artă marţială chineză, deseori practicată ca formă de exerciţiu. Totuşi, mişcările sale lente şi deliberate dau o senzaţie mult diferită faţă de alte antrenamente. Arde 273 de calorii pe oră.

Dansul în sală - 273 de calorii pe oră

Dansul poate fi un hobby amuzant sau chiar un sport competitiv, dar este şi o formă eficientă de mişcare. Persoanele care practică dansul în sală pot arde până la 273 de calorii pe oră. Alte forme de dans, ceva mai alert, pot da rezultate chiar mai bune.

Bowling - 273 de calorii pe oră

Bowling-ul poate arde până la 273 de calorii pe oră. Dacă încercaţi să scăpaţi de excesul de greutate, ar trebui să luaţi în considerare evitarea consumului de bere şi pizza în timp ce practicaţi acest joc cu prietenii.

citeste totul despre: