Cele mai iritante obiceiuri ale colegilor noştri de muncă

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Un studiu la care au participat 2.ooo de manageri din Marea Britanie arată că trimiterea de mailuri colegului de lângă tine şi faptul că nu cumpără niciodată ceai sau cafea se numără printre cele mai deranjante obiceiuri la locul de muncă.

Raportul de la Institutul de Leadership şi Management indică faptul că un angajat pe care nu ai vrea să îl ai vorbeşte foarte mult despre colegii săi, discută deschis informaţii confidenţiale legate de muncă sau îşi aduce copiii cu el acolo unde lucrează, potrivit „DailyMail“.

Discursul de management este, de asemenea, considerat „iritant şi nefolositor“ de către angajaţi.  Cele mai neindicate exemple de jargon sunt „gândeşte inovator“, „a merge înainte“ şi „hai să ajungem la un numitor comun“.

Două treimi din manageri au spus că un obicei foarte deranjant este să întârzii la locul de muncă sau la şedinţe.

Vestimentaţia provocatoare nu este nici ea bine privită de colegi.

Charles Elvin, executiv al Institutului de Leadership şi Management, declară: „Atunci când lucrezi la birou pe echipe pentru perioade lungi de timp, aceste mici inconvenienţe pot deveni mult mai deranjante în ochii angajaţilor“.

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite